پوسته خبری برای وردپرس

پوسته خبری برای وردپرس

سلام به همه دوستانم.امروز یه پوسته خبری پیشرفته رو برای وردپرس فارسی کردم.راستش یه بحثی پیش اومده بود تو انجمن و قبلا هم زیاد درخواست پوسته خبری کرده بودند.ولی خوب پوسته کاملی در بخش قالبها نبود.خلاصه این بود تصمیم گرفتم پوسته options رو فارسی کنم و در اختیار عموم بذارم.

این قالب یکی از پیشرفته ترین قالبهای وردپرس هست و نکته جالب در اون این هست که با فیلد اصلا کار نمیکنه و فایلهای پیوست همون attachment شده عکس رو خودش اتوماتیک کنار خبر میذاره… این پوسته دارای تنظیمات هست و می تونید در اونجا بیش از چند حالت برای رنگ پوسته.نوع مطالب.نوع ستون ها و… قرار بدید.در نوع خودش بی نظیره و حتی تعدادی ابزارک مخصوص به خودش رو در قسمت ابزارک ها قرار میده! مدیریت تبلیغاتش هم در همون ابزارک ها هست !

حدود ۲۴۱ تا !! عبارت برای ترجمه داشت تو قالبش که به لطف این که زبان خودم خوب بود و همچنین با کمک گناهکار عزیز و نیما جان تونستم بیشترشون رو ترجمه کنم.البته خوب قبول دارم اشتباه هم پیدا میشه توش!

امکانات جالبی داره مثل ویدئو و.. که با سرعت ایران فایده نداره کار کردن باهاش ولی پیشنهاد میکنم به سایت سازندش برید و ببینید چه کارهایی میشه کرد باهاش!

با فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر سازگار کردمش چون مشکل داشت! استاندارد ترجمه کردمش و دارای فایل زبان هست.این قالب وقتی نسخه جدیدش اومده به گفته طراحش ۲۲٫۰۰۰ بار دانلود شده !! شما هم امتحان کنیدش حتما….

ادامه مطلب رو حتما ببینید! در سه تا رنگ گذاشتمش…

این رنگ تیره قالب هست و بسیار زیباست:

رنگ تیره قالب

و این هم رنگ آبیش و رنگی که من دوست دارم!

رنگ آبی قالب

+ نکاتی کوتاه درباره قالب: این قالب با زمینه های دلخواه یا همون کاستوم فیلد کار نمیکنه! برای عکس خبر شما باید فقط عکس و یا عکسهای خبر رو از طریق قسمت آپلود عکس در(نوشتن) آپلود کنید و (گذاشتن در نوشته را بزنید).لازم نیست حتما اونو به سمت راست یا چپ متمایل کنید چون خود قالب در حالت (چکیده) و در منوی کناری thumb اون رو میگیره و در قسمت مورد نظر میذاره!

+ اگر برای یک خبر چند تا عکس آپلود کنید… عکس اول میشه عکس خبرشما.

+ پیشنهاد اولیه این هست که در قسمت تنظیمات پوسته رنگ اونو آبی قرار بدید! و در زیرش هم (بخش‌های صفحه اول ۱:) حالت رو چکیده قرار بدید.

+ پیشنهاد اولیه در قسمت ابزارک ها ابزارک سربرگها و ابزارک آخرین هست!

+ بعضی ابزارک های قالب نیاز به پلاگین مخصوصش رو دارن مثل (مطالب محبوب) که لینک داده شده به اونا در پوسته!

+ برگه اختصاصی این پوسته در انجمن وردپرس فارسی این هست: http://forum.wp-persian.com/topic/1494?replies=1#post-13044

سوال ها و پیشنهاد هاتون رو مطرح کنید.

– و در نهایت لینک دانلود قالب – منتظر نظراتتون هستم.

توضیحات در مورد نویسنده :

سعید هستم یکی از اولین های تک تمپ ، متخصص طراحی وردپرس و تا حدودی گرافیک کار البته خیلی وقته که فرصت نمی کنم مطلب جدید تو تک تمپ منتشر کنم!

Visit Saeed's Website



محصولات فروشگاه



<