آموزش ساخت تصویر متغیر یک زن به یک اسکلت در فتوشاپ

امروز می خوام یه آموزش جالب براتون بذارم که به وسیله اون می تونید تنها با استفاده از فتوشاپ عکس هر کی رو که می خواین به هر کی یا هرچیزی تغییر بدین. با ما همراه باشید.

girl-face-TakTemp

برای دیدن آموزش به ادامه مطلب برین.

در ابتدا به یک تصویر نیاز داریم. برای این کار من این تصویر رو انتخاب کردم.

devil_girl0

از لایه تصویرمون یک کپی بگیرین. ما روی لایه کپی کار می کنیم. با استفاده از ابزار Magnetic Lasso Tool موی فرد رو انتخاب کنید.

devil_girl1

به Image>Adjustments>Hue/Saturation… برین و تنظیمات زیر رو روی انتخابمون اعمال کنید.

devil_girl2

تصویرمون باید اینتوری باشه.

devil_girl3

حالا با استفاده از ابزار Magnetic Lasso Tool سینه فرد رو انتخاب کنید و باز به Image>Adjustments>Hue/Saturation… برین و تنظیمات زیر رو روش اعمال کنید.

devil_girl4

تصویر حاصل باید مثل شکل زیر باشه.

devil_girl5

برای ادامه کار به یک اسکلت (بسته به نوع سلیقه شما) نیاز داریم که من این عکس رو پیدا کردم. با استفاده از ابزار Magic Wand Tool پس زمینه سیاه تصویر رو از بین ببرید تا به تصویر زیر برسین.

devil_girl6

فیلتر Filter>Liquify… رو با استفاده از ابزار Forward Warp Tool با تنظیمات زیر روی تصویر اعمال کنید تا به تصویر زیر برسین.

devil_girl7

devil_girl8

حالا تصویرمون رو بیارین روی تصویر اصلی تا به این صورت دربیاد.

devil_girl9

تصویر اسکلت رو مخفی کنید و به سراغ لایه کپی برین. با استفاده از ابزار Magnetic Lasso Tool سر و سینه فرد رو با هم انتخاب کنید و حالا لایه اسکلت رو قابل مشاهده کنید. کلید های ترکیبی Ctrl+Shift+I رو بزنید تا انتخابتون برعکس بشه و بعد در حالی که لایه اسکلت رو انتخاب کردین روی دکمه Delete کلیک کنید تا اضافات از بین بره و به تصویر زیر برسین.

devil_girl10

حالا Layer Mode لایه اسکلت رو به Multiply تغییر بدین تا تصویرتون واقعی تر باشه.

devil_girl11

همه لایه ها بجز لایه اصلی رو انتخاب کنید و دکمه Ctrl+G رو بزنید تا یک گروه بشن. حالا برای ساخت انیمیشن به سراغ پنجره Animation می ریم. (اگه این پنجره رو نمی بینید به Windows>Animation برین.) گروهی رو که درست کردین مخفی کنید. باید پنجره انیمیشن شما به این شکل باشه.

devil_girl12

حالا روی دکمه Duplicate Selected Frames در پالت انیمیشن کلیک کنید تا یک پنجره جدید ایجاد بشه. حالا گروهمون رو قابل مشاهده کنید. حالا پالت انیمیشنتون باید شبیه به این باشه.

devil_girl13

از پالت انیمیشن دکمه Tweens Animation Frames  رو انتخاب کنید و با تنظیمات زیر تاییدش کنید.

devil_girl14

همه لایه ها رو انتخاب کنید و سرعت لایه ها رو روی ۰٫۲ بذارین. یادتون باشه که Looping انیمیشن رو هم روی Forever بذارین. بقیه چیزها اختیاریه. برای ذخیره تصویر به صورت انیمیشن و فرمت Gif به File>Save for Web &Device برین و روی دکمه Preview in Default Browser کلیک کنید تا در اینترنت اکسپلورر نتیجه کار رو ببینید. برای Save کارتون روی عکس راست کلیک کنید و روی Save Picture as … کلیک کنید.

devil_girl15

این هم نتیجه کار:

girl-face-TakTemp

برچسب‌ها : ,

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<