تک تمپ ۲ ساله شد

کیک تولد تک تمپ

سلام خدمت بازدیدکنندگان و کاربران عزیز تک تمپ . در ۲ سال پیش در چنین روزی سایت تک تمپ با پیوستن ۲ سایت با نام های J28.ir و p30Designer.com ساخته شد که با شکل یک سایت آموزشی و گرافیکی و ارائه قالب های وبلاگ شروع کرد .. روزهای اول کار سایت حتی بازدید کننده ها به صدها و نهایت هزار نفر هم نمی رسید اما امروز به لطف شما کاربران ، سعی و تلاش همه ی دوستان در ارائه هرچه بهتر خدمات، تک تمپ بازدید های چند هزار نفری در طول یک روز دارد که جای بسی خوشحالی است.
به لطف خدای منان در طی این ۲ سال توانستیم نام  گروه را به عنوان مرجع گرافیک در ایران عزیزمان ثبت کنیم و با راه اندازی فروشگاه گرافیک و انجمن  تخصصی ، با تمام وجود  توانایی خود برای خدمت رسانی به هموطنان ، که تمامی سرمایه های گروه تک تمپ هستند به کار بگیریم.

برای اشنایی بیشتر لازم شد اعضای گروه تک تمپ رو معرفی کنیم :
مسعود رضایی ، سعید اسد نژاد ، علی کورشفر ، خانم انسیه برمر ، حسین پارسا ، علی قاسمی ، فرید کاپی  ، کیان شکوهیان ، AminCool

در پایان از همرام همیشگی و اسپانسر عزیزمان جناب آقای حسین میری که در تمامی لحظات پشتیبان گروه بودند نهایت تشکر و قدردانی رو دارم .

این روز به یادماندنی و دوست داشتنی را از طرف خودمان و همه دوستان و عزیزانی که در این مدت ۲ ساله ما را یاری کردند ، به همه شما عزیزان و همراهان همیشگی تک تمپ ، تبریک عرض نموده و امیدواریم سالی که گذشت دارای دستاورد های مفید و خوبی برای همگی بوده باشد و امیدواریم درآینده ، مفید تر و پربار تر از همیشه در خدمت شما دوستان عزیز باشیم.

سایر تصاویر :

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<