آموزش اسرار فتوشاپ به زبان فارسی Photoshop Top Secret

پکیج عظیم و بی نظیر آموزشی فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامی کاربران چه کاربران در سطح مقدماتی و تازه کار و چه کاربران فتوشاپ کار و آشنا به کارهای گرافیکی و حتی گرافیست های حرفه ای را به عمق نرم افزار بی نظیر و هزار توی Adobe Photoshop برده و ایشان را با تمامی رازهای آشکار و نهان آن اشنا می کند !

“کمربند مشکی” در نرم افزار Adobe Photoshop را از آن خود کنید !

icon قیمت : ۸۰۰۰ تومان

icon تعداد: DVD 5

پروژه های آموزشی این مجموعه ی نفیس عبارتند از:

:: پروژه های DVD 1


altMovie Poster Design I : در این پروژه شما با هنر مونتاژ تصاویر افراد که یکی از بارزترین کارها در ساخت پوستر فیلم های سینمایی می باشد آشنا می شوید.
Movie Poster Design II : دراین آموزش شما مشاهده می کنید که چگونه با تصاویری بسیار ساده و فقط با اعمال افکت ها و ترکیب تصاویر با یکدیگر پوستر فیلم بسیار حرفه ایی طراحی می شود.

.

altMovie Poster Credits : دراین پروژه شما با نحوه درست نمودن یک بلوک اعتباری یا همان Credit Block واقعی جهت پوستر فیلم های خود آشنا می شوید.
Dark Faces : در این پروژه شما با خلق تصویر ترسناک آشنا می شوید که کاربرد این افکت در شکل های دیگر در مجلات و تصاویر تبلیغاتی زیاد می باشد.

.

ادامه مطلب را بخوانید »

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<