معرفی سایت : یک جامعه متفاوت با جامعه مجازی ” آوات “

شاید با خودتون بگویید که تمام جامعه های مجازی داخلی کپی از جامع های مجازی خارجی هستند ، ولی با یک سرچ ساده در گوگل می توانید به نظر من برسید . که در بین سایت های جامعه مجازی داخلی سایت های نیز وجود دارند که بسیار متفاوت تر از سایت های خارجی هستند . و می توان گفت در بعضی موارد کارآمد تر نیز هستند .

امروز تصمیم گرفتم یکی از این جامعه های مجازی را برای شما معرفی کنم ، سعی کردم مطلبم را زیاد پیچیده و طولانی نکنم که زمان برای ثبت نام و گشت گزار در این جامعه مجازی وطنی که من بهش لقب ساده اما زیبا را دادم کنید ،‌ اولین چیز زیبایی که در این جامعه مجازی می بینید طراحی ساده ولی در عین حال زیبا است که شاید شما را هم چند دقیقه ای به دیدنش بکشاند ، که در عین سادگی زیبایی خاصی به این جامعه مجازی داده است .

سیستم این سایت

این سایت مبتنی بر زبان برناهه نویسی محبوب PHP طراحی شده است ،‌ از جمله امکانی که در این سایت بسیار جالب است این است که شما پس از ثبت نام در این سایت آدرس اکانت شما به شکل زیر خواهد شد .

امکانات این سایت

امکانات جالبی در این سایت در دسترس عموم است مانند گروه های کاربری و دیدن کاربران عضو بدون عضویت و  جستجو با حالات مختلف ولی جالبترین امکان این سایت ساختار ساده جهت بارگزاری برای تمامی افراد حتی آن هایی که از اینترنت پرسرعت استفاده نمی کند ، دلیل این هم استفاده نکردن زیاد از تصاویر است .

جمع بندی

اگر بخواهیم به صورت کلی به این سایت و دیگر سایت های جامعه مجازی داخلی نگاهی کنیم به این نتیجه می رسیم که بسیاری از این سایت ها جایگزین بسیار مناسبی برای جامعه های مجازی خارجی هستند مانند ” آوات‌ ”

لینک سایت : www.Avat.ir

منبع : گویا آی تی

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<