آموزش خلق جلوه های نوری در فتوشاپ

با سلام خدمت کاربران عزیز تک تمپ، بابت اینکه این چند روز آموزش ارسال نکردم متاسفم، خیلی سرم شلوغ بود. از امروز دوباره روال کاری سابق را پیش خواهم گرفت.

در این آموزش فرا می گیرید چگونه جلوه های نوری زیبایی به سلیقه خود بوسیله فتوشاپ خلق نمایید. در این آموزش ما از هیچ تصویر آماده ای استفاده نمی کنیم بلکه بوسیله ابزارهای قدرتمند فتوشاپ آنها را بوجود می آوریم. تمرکز بر اینگونه آموزش ها قدرت خلق طراحان را بسیار افزایش می دهد. پیشنهاد می کنم حتما سری به این آموزش بزنید.

مرحله ۱:

یک سند جدید با ابعاد ۱۶۰۰px * 1200px بوجود آورید و پس زمینه را مشکی کنید.

یک لایه جدید بوجود آورید، نامش را clouds قرار دهید و رنگ زمینه را سفید و پس زمینه را مشکی کنید سپس به filters-render-clouds بروید.

مرحله ۲:

یک لایه جدید بالای لایه قبلی بوجود آورید. یک radial gradient با رنگ مشکی برای پس زمینه و این رنگ #۶۸۳۸۳۸ برای زمینه بوجود آورید.

مرحله ۳:

Blending Mode لایه را به hard light تغییر دهید.

مرحله ۴:

ابزار براش را انتخاب کنید. کلید F5  را از روی کیبرد بزنید تا صفحه زیر باز شود . سپس تنظیمات درون تصویر را به براشتان اعمال کنید.

مرحله ۵:

یک لایه جدید بوجود آورید و نامش را firework قرار دهید. بوسیله براشی که تنظیمات را بر روی آن اعمال کرده بودید در صفحه با سایز ۹ پیکسل براش بزنید تا زمانی که شکلی مانند زیر بوجود آورید

مرحله ۶:

تنظیمات درون تصویر را به لایه براشی که زدید اعمال کنید.

مرحله ۷:

ابزار brush را انتخاب کنید. با توجه به تصویر تمامی تنظیمات  پنجره زیر را به براش اعمال کنید. این پنجره با F5 باز می شود.

مرحله ۸:

در این مرحله یک لایه جدید بوجود آورید، فراموش نکنید این لایه را بالای همه لایه ها قرار دهید. رنگ زمینه را به #۹۸۴۴۴۸ و پس زمینه را به #۹۹۷f3b تغییر و گرادیانتی مطابق زیر بوجود آورید. در پایان Blending Mode لایه را به Vivid light تغییر دهید.

برای دانلود پی دی اف این آموزش اینجا کلیک کنید.

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<