آموزش ساخت متون به خون آغشته در فتوشاپ

با سلام خدمت فتوشاپیست های گرامی، امروز با آموزشی بسیار جالب، زیبا و کاربردی خئمتتان رسیدم. در این آموزش یاد می گیرید چطور نوشته های آغشته به خون یا خون آلود را بوجود بیاورید. آموزش مملو از نکات جالب و ریز است. پیشنهاد می کنم حتما نگاهی به آن بیندازید. به درخواست کاربران فایل پی دی اف این آموزش را ضمیمه کردم.

پیش نیازها:

دوستان حتما قبل از شروع آموزش براش هایی که می خواهیم در آموزش استفاده کنیم را از لینک های زیر دانلود کنید.

http://qbrushes.net/photoshop-abstract-brushes/smoke-brushes

http://designm.ag/resources/500-splatter-brushes-for-photoshop

http://qbrushes.net/misc/cracks-texture-brushes

مرحله ۱:

یک سند جدید با ابعاد دلخواه و پس زمینه سفید ایجاد نمایید. براشی را که از لینک سوم دانلود کردید را وارد فتوشاپ کنید. یک لایه جدید بوجود آورید، Opacity آن را روی ۳۵ قرار دهید و براش بزنید.

مرحله ۲:

متن مورد نظر را وسط طرحتان بنویسید و فونت دلخواه را برایش انتخاب کنید سپس تنظیمات زیر را بر روی آن اعمال کنید.

مرحله ۳:

یک لایه جدید زیر لایه متن خود بسازید و براشی را که از لینک دوم دانلود کردید را در فتوشاپ باز کنید، با سایز بسیار کوچک و بارنگ قرمز تیره در محل هایی که مشخص کردم براش بزنید.

مرحله ۴:

بوسیله ابزار Lasso زیر نوشته را طوری انتخاب کنید که شبیه ابر شود سپس در محیط انتخاب شده بوسیله render حالت clouds  را بدهید.opacity  آن را به دلخواه کاهش دهید.  در پایان مد لایه را بر روی “color burn” قرار دهید و از آن چند کپی بگیرید.

مرحله ۵:

یک لایه بالای همه لایه ها بوجود آورید و بوسیله براشی که از لینک اول دانلود کردید به صورت تصادفی یا در اماکنی که مشخص کردم براش بزنید. سپس تنظیمات زیر را به طرحتان اعمال کنید.

خسته نباشید، کار تمام شد، می توانید در پایان بوسیله فیلتر ها طرحتان را زیبا تر کنید.

برای دانلود فایل پی دی اف این آموزش (Create a Grungy Looking, Blood-Stained Text Effect in Photoshop)کلیک کنید.

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<