آموزش اِچ تی اِم اِل – پیش نیاز ها و توضیحات ابتدایی (درس ۱)

در مجموعه آموزش های اچ تی ام ال سایت تک تمپ به مرور به جزییات و کلیات این پروژه پرداخته می شود. طی روز های آطی به مرور دروس اچ تی ام ال سایت کامل تر شده و می توانید آنرا به عنوان یک مرجع انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. امید است که دوستان با ما همراه بوده و با نظرات خود ادامه کار را بر گروه تک تمپ آسان تر کنند.

درس ۱ : بیایید شروع کنیم.

در این درس ، به شما مختصری از پیش نیاز ها ، نرم افزار ها و … ارائه خواهد شد .

به احتمال زیاد شما در حال حاضر همه چیز مورد نیاز را دارا هستید. چون ویندوز کار ما را راحت کرده است.

شما به یک “مرورگر” فوق العاده انعطاف پذیر و قوی نیاز دارید.. مرورگر برنامه ای است که امکان به فهرست و باز کردن وب سایت را می دهد. در حال حاظر شما با این نرم افزار صفحه پیش رو را باز کرده و می بینید.

کار مرورگر این است که کد های اچ تی ام ال داده شده توسط وبسایت را کنار هم بچیند و از آن یک صفحه شکیل منظم و زیبا بسازد. به همین دلیل الگوریتم مرورگر ها با هم کمی متفادوت است و ظاهر سایت ها در هر کدام کمی متفاوت است.

این مهم نیست که مرورگر شما چیست. شایع ترین مرورگر مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما مرورگرهای دیگر مانند اپرا و موزیلا فایرفاکس وجود دارند و همه آنها را می توان مورد استفاده قرار گیرد.

اگر به دنبال نرم افزار های طراحی رفته باشید، برنامه هایی مانند مایکروسافت فرانت پیج ، Macromedia Dreamweaver و یا حتی مایکروسافت ورد را در میان آنها دیده اید. این نرم افزار ها به شما کمک زیادی می کنند در صورتی که کار با آنها را بر اساس نظم دنبال کنید. البته شما به نرم افزار خاصی نیاز ندارید.
در عوض ، شما نیاز به یک ویرایشگر متن ساده دارید. اگر شما با استفاده از ویندوز به این صفحه آمده اید ، می توانید از مسیر START به نرم افزار دفترچه دست پیدا کنید.(NOTE PAD)

note pad نام نرم افزاری است که برای برنامه نویسان اولین و بهترین نرم افزار به شمار می رود ، زیرا با آنچه شما در حال تایپ هستید تداخل دارد. این به شما کنترل کامل را می دهد. مشکل ما با بسیاری از برنامه هایی است که ادعا می کنند مرجعی کامل برای طراحی سایت هستند اما در هنگام کار نواقصشان را نمایان می کنند . با استفاده از دفترچه یادداشت و یا سایر ویرایشگرهای متنی ساده ، شما فقط باید خودتان را برای موفقیتها و اشتباهات مورد لطف یا سرزنش قرار دهید.

پس تنها نرم افزار مورد نیاز برای شروع کار دفترچه یادداشت است.
آیا من باید به صورت آنلاین این کار را یاد بگیرم؟

شما لازم نیست به اینترنت به طور ائم وصل باشد می توانید کتاب هر درس را به صورت پی دی اف در پایان هر درس دریافت کنید و بدون اینترنت به مطالعه آن بپردازید
گام بعدی چیست؟
در گام بعدی مسائل اچ تی ام ال را باز تر می کنیم. منتظر دروس بعدی باشد.

برای دانلود کتاب الکترونیکی آموزش بالا از لینک زیر اقدام کنید.

 

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<