معرفی ۵ دوربین برتر سال ۲۰۱۱

اگر به دنبال عکاسی در دنیای DSLR باشید در ادامه به معرفی پنج دوربین در این باره پرداخته شده است. هر کدام از دوربین های زیر در محدوده ای قوت بیشتری از دیگری دارند. در این پست به طور کلی به توانایی دوربین ها پرداخته شده است.

Nikon D90

تنظیم نور و صاف بودن تصاویر از ویژگی بارز  و تو چشم D90 است. D90 نیکون با DSLR متوسط یک دوربین شاهکار برای مبتدیان عکاسی به شمار می رود.طراحی آن برای در دست گیری قوتی به عکاسان تازه کار می دهد که آن ها را به عکاسی دلگرم تر میکند. توانایی این دوربین در عکاسی با کیفیت HD در نوع خود حیرت آور است که ان را نسبت به D80 برتری داده است .

Canon EOS 7D

Canon EOS 7D نام دوربینی است که با کیفیت ۱۸ مگاپیکسل به عکسبرداری و فیلم برداری می پردزاد. از نقاط قوت دوربین نام برده شده می توان به وضوح بالا ، فیلم برداری HD ، مانیتور فوق العاده با کیفیت و فوکوس بالا اشاره کرد. مهمترین نقطه ظعف این دوربین سنگین بودن آن نسبت به دوربین های نیکون است.

Sony Alpha A900

سونی ادعا میکند که با وارد کردن دوربین نام برده شده در بازار از بهترین دوربین های DSLR می شود. اما برای اثبات ادعای خود یک کیفیت ۲۴ مگاپیکسلی به دوربین خود داده است که در نوع خود خوب است. اما با قیمت گذاری سونی از دو حریف خود عقب می ماند.

Olympus E-3

دوربینOlympus E-3 یک دوربین قوی است بدین معنی که می توان در شرایط مختلف از آن کارایی مناسب را گرفت. از ویژگی های این دوربین به منظره یاب زنده ، صفحه نمایش کارا ، فلش های خودکار و بی سیم و فلش bracketing ISO می توان اشاره کرد.برای قیمت گذاری بر روی این دوربین آن را باید با دوربین هایی مثل ۵۰D کانن و نیکون D80 مقایسه کرد.

Pentax K-5

پنتاکس K – 5 نام دوربینی است که بسیار شبیه به نیکون D7000 است و آن را از نظر امکانات نیز به آن شبیه کرده است. داشتن سنسور کیفیت دوربین ۱۶٫۳ مگاپیکسلی آن ، ضبط ویدئو در ۲۵fps ، کیفیت بالای عکاسی آن از ویژگی های بارز این دوربین به شمار میرود. اگر چه ISO آن بالا است اما در صورت زوم بر روی عکس ها دانه هایی با نظم خاصی مشاهده می شود که در حالت عادی عکس در کیفیت آن تاثیری ندار.

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<