کلکسیون لوگو های خلاقانه و الهام بخش

logo-designیک لوگوی خوب در اذهان باق یمانده و یک ارتباط خوبی به عنوان هویت تجاری با دیگران برقرار میکند . امروزه شرکت ها با طراحی و خلق یک لوگو با کیفیت بالا از آن به عنوان کلیدی برای رقابت در بازاهای تبلیغاتی استفاده میکنند . لوگو میتواند به طور مدارم باعث جذب مشتریان جدید، تبلیغ در بازارهای جدید و به عنوان یک تصویر به نمایندگی از کسب و کار شما حضور داشته باشد . در این بخش مجموعه بیش از ۳۰ نمونه از لوگوهای موفق و زیبا و با طراحی های خلاقانه را آماده کرده ام که امیدوارم منبع خوبی برای گرفتن شما طراحان باشد :)

Adimurti Aerogram Bee-A-Maze Blackberry-Bakery Branding-Iron Bull-City-Learning Deep-Draft doGtv Doshmo Eminent Flashback Flickshooter Form Greek-Eat Green-Gadgets-Store growshare Idea-Farm illusoria Infoxicated iPOP-Eyewear Jibe Leap-ambigram Meskis Miller-Gunsmithing Police-Badge PT quit-smokinq Right-Amount-of-Weird SAV seahorses SushiRoom Sweet-Bar The-Game-Shop Tucka-Tomato-Sauce Watch-Merchant Yellow-Submarine

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<