دانلود نرم افزار خوشنویسی کلک

یکی از نرم افزارهای معروف و پرکاربرد خوشنویسی که در میان طراحان و گرافیست ها رایج است نرم افزار کلک می باشد.این نرم افزار قدیمی ولی پرکاربرد دارای چندین نوع فونت مانند شکسته، نستعلیق ، خودکارو…می باشد.به شما پیشنهاد می کنم از همین الان کار با این نرم افزار را یاد بگیرید تا بتوانید خلاقیت های زیبایی را در متون نستعلیق بوجود‌آوردید.

مراحل نصب : بعد از دانلود آن را اجرا کنید تا فایلها از حالت فشرده خارج شوند. در پوشه اصلی فایل Kelk2000 Setup.exe را اجرا کنید . در ابتدای کار احتیـاج به کد ورود دارد کـه داخل فایـل Serial Number.txt در همـان محل موجـود است (۱۴۳۲۰۰۰۰۱۰۰۴۴). بعد از نصب پیغام ریستارت را Cancel کنید و فایل Kelk2000 XP Patch.exe را اجرا کنید . حتما! قبل از ریستارت این فایل را اجرا کنید چون ممکن است ویندوزتان بالا نیاید. بعد از نصب فایل دوم سیستمتان را ریستارت کنید . حالا برنامه را باز کنید، در همان ابتدا کلید ENTER را بفشارید تا وارد قسمت رجیستر برنامه شوید. سپس کدی که در قسمت بالای آن نوشته شده دقیقاً کپی کنید ، فایل Kelk2000KG.exe را واقع در پوشه Crack اجرا کنید و همان کد کپی شده را در قسمت خالی Site Code : پیست Paste کنید و روی دکمه Site Key کلیک کنید و کد بدست آمده را در پنجره اصلی برنامه کلک Paste کنید و دکمه Validate را بزنید .به این تریتیب برنامه رجیستر می‌شود. در غیر اینصورت برنامه به صورت ۳ روزه ادامه می‌یابد.

بنا به در خواست صاحب اثر لینک دانلود حذف گردید. لطفا نسخه اصلی را خریداری بفرمایید

 

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<