قالب فتوبلاگ برای وردپرس

قالب فتوبلاگ

امروز یه قالب برای ساخت فتوبلاگ فارسی کردم.اسم این قالب fotolog هست که باهاش می تونید یه فتوبلاگ جالب بسازید.این هم مثل قضیه قالب خبری هست و قالب فتوبلاگ کسی فارسی نکرده بود تابحال.تو ضیحات کامل و دانلود در ادامه مطلب….

اما چگونگی کار با اون:

خوب مثل همیشه در قسمت نوشتن مطلب عکس رو میذاریم.اگر توضیحی داشت هم می نویسیم زیرش و اما قسمت مهم اینکه در قسمت زمینه های دلخواه- در قمستی که نوشته کلید می نویسیم ax و در قسمت جلوش هم آدرس عکس رو وارد میکنیم.مثل این تصویر:

زمینه های دلخواه

ولی قسمت جالب این پوسته قسمت آرشیو اون هست.برای درست کردن آرشیو میریم به قسمت نوشتن – برگه و در قسمت پوسته برگه Full Archive رو انتخاب میکنیم و لازمم نیست چیزی درون مطلب بنویسیم فقط عنوان براش بذارید مثلا آرشیو تصاویر.

آرشیو تصاویر

اما برای اینکه صفحه آرشیو رو بذاریم به عنوان اولین صفحه باید بریم در قسمت تنظیمات وبلاگتون و از اونجا قسمت خواندن رو انتخاب میکنید و مثل تصویر زیر برگه اول رو آرشیو تصاویر میذارید و مطالب رو به یه صفحه که ازقبل درست کردید انتقال میدید.

+ بعدا قالب های بهتری برای فتوبلاگ در سایت گذاشته میشه.مکانیزم اونها هم به همین شکل هست بنابراین چیزی رو از دست نمی دید….. در بلاگها هم گذاشتیم این قالب رو.

دانلود قالب با حجم حدودا ۱ مگابایت.

شاد باشید…..! (نظر فراموش نشه)

توضیحات در مورد نویسنده :

سعید هستم یکی از اولین های تک تمپ ، متخصص طراحی وردپرس و تا حدودی گرافیک کار البته خیلی وقته که فرصت نمی کنم مطلب جدید تو تک تمپ منتشر کنم!

Visit Saeed's Website



محصولات فروشگاه



<