آموزش ساخت یک کارت ویزیت خام با فتوشاپ

کارت ویزیت

سلام
در این آموزش یک کارت ویزیت خالی و آماده چاپ رابوسیله فتوشاپ درست کنیم.مطابق این برنامه در Adobe فوتوشاپ کارت ویزیتمان را میسازیم و آن را در آموزش بعدی طراحی میکنیم.

مرحله اول
خب،اولین چیزهایی که ما نیاز داریم برای ساخت کارت ویزیت یک سند جدید است.
File > New توجه داشته باشید وقتی که داریم چیزی را برای چاپ درست میکنیم باید شفافیت را روی ۴۰۰dpi و با کیفیت بالا تنظیم کنیم و حالت رنگ باید در وضعیت CMYK باشد.

کارت ویزیت خلم
برای مشاهده تصویر در سایز اصلی کلیک کنید

 

مرحله دوم
وقتی چیزهایی را به پرینتر میدهید شما باید به اطراف تصویر مقداری حاشیه بدهید که Bleed نامیده میشود.به طور معمول برای Bleed میزان ۳mm-5mm مناسب است.برای انجام این کار،روش ساده Image > Canvas Size و یا Alt + Ctrl + C است.من به عرض ۳mm و طول۸۸٫۹=۳=۹۱٫۹ و۵۰٫۸ +۳=۵۳٫۸ را میدهم.

کارت ویزیت خام
یرای مشاهده تصویر در سایز اصلی کلیک کنید

 

مرحله سه
یک سند ساخته میشود.اولین چیزی که نیاز داریم اضافه کنیم جایی است که محل لبه های کارت ویزیت را نشان میدهد و جایی که Bleed شروع میشود. View > New Guide و سپس به آن یک وضعیت افقی ۳mm میدهد.با یک وضعیت عمودی ۸۸٫۹ mm و افقی۵۰٫۸ mmتکرار کنید.دوباره وضعیت عمودی ۳mm را تکرار کنید.

کارت ویزیت خام
یرای مشاهده تصویر در سایز اصلی کلیک کنید

 

مرحله چهارم
حالا شما یک کانواس خالی شبیه آنچه در زیر است را دارید با چهار راهنما،هرکدام سه میلیمتر فاصله از لبه. بنابراین حالا ما یک نمونه خالی را داریم برای ساخت طراحی به آموزش بعدی ما مراجعه کنید.

کارت ویزیت خام
یرای مشاهده تصویر در سایز اصلی کلیک کنید

منبع: تک تمپ . کام

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<