چطور یک کارت تبلیغاتی بسازیم؟

واقعا چرا ما به یک کارت تبلیغاتی نیاز داریم؟
در اینجا سه دلیل وجود دارد که میگوید چرا خوب است که ما یک کارت ویزیت داشته باشیم! اول از همه اینکه به داشتن ارتباط های جدید کمک خواهد کرد. دوم اینکه کارت تبلیغاتی باعث میشود که به خاطر سپردن نام و نام خانوادگی آسانتر شود. این به ساخت یک تصویر حرفه ای برای مراجعین مان کمک میکند.واقیعت این است که کارتهای تبلیغاتی در زمینه های مختلفی کمک میکند،آنها به گروههای مختلفی طبقه بندی میشوند.

کارت ویزیت تبلیغاتی شامل این موارد میشود:
لوگوی تبلیغاتی و نام و نام خانوادگی دارنده آن با موقعیت تخصصی اش، اطلاعات ارتباطی مثل آدرس ایمیل ، تلفن و فکس ، نمونه ای از خدمات شرکت،گاهی نظر به داشتن وب سایت آدرس آن درج میشود و گاهی فقط شامل مواردی میشود که ارتباطات را بیان میکند.

مثل : نام کامل شرکت، (برای پرکردن دقیق صورتحساب)شماره حساب شرکت، نقشه ای که راه رسیدن به شرکت را نشان میدهد(کروکی شرکت)و عکس دارنده کارت و غیره.

یک کارت ویزیت شخصی : شامل نام و نام خانوادگی صاحب آن،گاهی مدرک تحصیلی میشود.در مجموع میتواند شامل اطلاعاتی مثل آدرس و ارتباط با انجمن دارنده ی کارت شود.
یک کارت ویزیت خانوادگی : معمولاً فقط شامل نام و نام خانوادگی بدون آدرس میشود،به علاوه همراه با تقدیم احترامات ویا برقراری یک رابطه جدید میشود
یک کارت ویزیت ترکیبی : شامل موارد معمول یک کارت ویزیت شخصی یا تجاری میشود.

 

 

یک کارت ویزیت چطور باید ساخته شود؟
۱٫سادگی و بی آلایشی
یک کارت ویزیت خوب باید به طور ترکیبی نمونه ای از خوش حالتی،سادگی وتاکید بر صرفه جویی و از طرفی حرفه ای باشد

۲٫ خوانا بودن
خوانا بودن کارت ویزیت نشان دهنده شخصیت صاحب آن است و راه برقراری ارتباط با دارنده آن را نشان میدهد.ی ک کارت ویزیت باید دربرگیرنده ی اطلاعات ضروری باشد.ی ک کارت ویزیت خصوصی مسلماً باید از یک کارت ویزیت تجاری متفاوت باشد. سابفاً یک کارت در برگیرنده نام و شماره تلفن، ایمیل وآدرس میشود.کارت ویزیت تجاری باید شامل نام کامل شرکت و لوگو و شماره ها و آدرسش میشود.

مقدار اطلاعاتی که یک کارت ویزیت میدهد باید محدود باشد.تعداد زیاد شماره ها و آدرس ها باعث میشود که کارت ویزیت کارایی های که دارد را نشان ندهد.کارت ویزیت نباید تمام ویژگی ها و کارایی های شرکت را برملا کند.آدرس وب سایت میتواند تمام آنچه که مشتری میخواهد را برآورده کند.تعدد رنگها و نقاشیهای موجود در کارت باعث میشود کارایی خود را از دست دهد و اطلاعات را مخفی میکند. همینطور میتوانیم بگوییم ایتالیک نوشتن روی کارت ویزیت اشتباه است.به همین دلیل پیشنهاد میکنیم از ساده ترین حروف ایتالیک ممکن استفاده شود(نه اینکه خیلی اغراق آمیز شود )

۳٫ابتکار و اصالت
یک کارت ویزیت خوب باید مشخص باشد.اون بایدشخصیت و هویت را نشان دهد.گوشه کارت میتواند گرد شده باشد و یا از چوب یا پلاستیک در ساخت آن استفاده شده باشد .کاغذ کارت ویزیت آنرا شگفت انگیز میسازد.چیزی که باید بدانیم این است که صدها و هزارها نوع از کاغذ ها را داریم.همیشه چیزهای منحصر به فردی وجود دارد که بدانیم. کاغذ میتواند لایه لایه باشد.

گذشته از این ممکن است کارت ویزیت منقوش باشد و الگوی آماده ای را روی آن بگذاریم و از ترکیب رنگهای و مواد متنوع پرهیز کنید.به همین دلیل ما نباید از پروژه های جالب و غیر معمول بترسیم.بهتر است نمونه های متنوع و غیر متعارف از کارت های ویزیت تجاری را نشان دهیم.

 

 

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<