برترین دوربین های DSLR سال ۲۰۱۱

دوربین دیجیتال

اگر دنبال این هستید که وارد دنیای DSLR شوید ،خوبه سری به ۵ تا از بهترینهای سال ۲۰۱۱ بیاندازید.بسیاری از آنها DSLR های نیمه حرفه ای هستند.یادتون باشه در اینجا فقط بدنه دوربینها را بررسی میکنیم نه لنز هارا . ما این مقایسه ها را به وسیله تعدادی از کاربران حرفه ای انجام دادیم و بنابراین در اینجا ۵ تا از این دوربینها را بررسی میکنیم.

 

نیکون

http://www.up.taktemp.com/images/b0g73zn8j6h7zt0djmj.gif Nikon D90

طراحی ان بسیار سبک و صاف میباشد.منوی این دوربین برای استفاده مبتدیان بسیار آسان و کاربردی است و همه ویژگی ها و خصوصیات مورد نظر را دارد.این دوربین اولین DSLR است که به شما اجازه ضبط به صورتHD را میدهد و به آسانی کنترل میشود به طوری که هرکسی میتواند این کار را انجام دهد.از نظر قیمت این دوربین از نیکون D80 گرانتر است

 

کانن

http://www.up.taktemp.com/images/b0g73zn8j6h7zt0djmj.gif Canon EOS 7D

بزرگترین نقاط قوت آن رزولوشن ۱۸ مگاپیکسلی آن است.ضبط ویدیو به صورت HD،مانیتور LCD 3اینچی با وضوح بالا،سیستم ۱۹ نقطه ای فوکوس خودکار،طراحی آن بزرگ  سنگین است.اگرچه ۷D هنوز DSLR ایست که شما با ان اشتباه نمیکنید.

 

سونیhttp://www.up.taktemp.com/images/b0g73zn8j6h7zt0djmj.gif Sony Alpha A900

سونی ادعا میکند که دوربین آلفا A900 در سطح دوربین های حرفه ای DSLR است.دارای وضوح بالای ۲۴٫۶ مگاپیکسل و بدنه ثابت است.با این حال از نظر قیمت و کارایی هنوز هم در برابر نیکونD700 و کانن ۵D فاقد مواردی میباشد.

 

دوربین المپوسhttp://www.up.taktemp.com/images/b0g73zn8j6h7zt0djmj.gif Olympus E-3

این دوربین در برابر گرد و غبار و ترشح بدن مقاوم میباشد.دارای منظره یاب زنده و مونیتور flip-and-twist است.دارای فلش خودکار و بی سیم و فلشISO احاطه کننده هدف است.دارای رزولوشن ۱۰٫۱ مگاپیکسل است و بدنه تا حدودی زبر و خشن است.اما از نظر قیمت در محدوده ای مثل Canon 50D و  Nikon D80 میباشد.

 

پنتاکس

http://www.up.taktemp.com/images/b0g73zn8j6h7zt0djmj.gif Pentax K-5

این دوربین بسیار شبیه نیکون D700 است با یک سنسور تصویر ۱۶٫۳ مگاپیکسلی و ضبط ویدیو ۱۰۸۰pفولHD به ۲۵fps.محدوده وسیعی از ISO در حدود ۸۰-۵۱۲۰۰ را دارد.اگرچه ISO روی high-end که باشد خیلی دانه دانه است.این دوربین ابزارهای خوبی دارد مثل تطبیق عکس،هشدار برای وجود گردوغبار و گزینه ضبط HDR.

 

کانن

http://www.up.taktemp.com/images/b0g73zn8j6h7zt0djmj.gif Canon EOS 1D Mark III

اگر دنبال یک DSLR حرفه ای هستید و اینقد پول دارید که میخواید به رخ دیگران بکشید.بهترین گزینه برای شما Canon EOS 1D Mark IIIاست.این DSLR هرگز شما را نا امید نمیکند.دارای یک سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه ای است و با ۱۰fps عکسبرداری میکند .دارای مونیتور ۳ اینچی LCD است که تصاویر را به صورت زنده ضبط میکند.تنها مشکل ان طراحی سنگین و ضمخت آن است.

 

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<