آموزش فتوشاپ – ایجاد تصویر تایپوگرافی شده

در این آموزش که به درخواست کاربران تک تمپ آماده شده است به تبدیل چهره یک دختر به یک چهره تایپوگرافی شده می پردازیم. این آموزش ساده بوده و نیاز چندانی به حرفه ای بودن ندارد . برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

مرحله :

ابتدا یک سند جدید در فتوشاپ با ابعاد ۱۰۰۰ × ۱۰۰۰ ایجاد کنید و بارنگ سیاه آن را پر کنید

مرحله دوم :

با استفاد از ابزار Horizontal Type Tool یک لایه جدید متن ایجاد کنید و با رنگ سفید آن را پر از نوشته کنید . حال چه بهتر نوشته فارسی باشد.

 

حال متون را ۴۵ درجه بچرخانید با رفتن به میر Edit > Transform > Rotate

 

مرحله سوم :

عکس مورد نظر را در فتوشاپ باز کنید توجه کنید که بالای لایه متن باشد سپس به مسیر Edit > Free Transform و تصویر را ری سایز کنید همانطور که من انجام داده ام.

لایه متن را انتخاب کنید (ctrl + کلیک چب بر روی لایه متن ) سپس کلید های ترکیبی Ctrl+Shift+I  را بفشارید تا انتخاب معکوس شود. لایه عکس را انتخاب کنید و delet را بفشارید تا اضافات پاک شود.

ctrl + d را بفشارید تا از حالت انتخاب خارج شود.

به مسیر Apply Image > Adjustments > Brightness/Contrast. بروید و تنظیمات را مانند تصویر اعمال کنید

 

مرحله چهارم :

یک لایه جدید ایجاد کنید و سپس ابزار Horizontal Tool با مشخصات Arial, white color, 55px را انتخاب کنید. سپس متن مورد نظر را بر روی تصویر هک کنید.و آن را ۴۵ درجه بچرخانید با رفتن به مسیر Edit > Transform > Rotate

 

کار تمام است می توانید با توجه به سلیقه خود بر روی لایه متن استایل های مختلفی پیاده کنید تا بهتر و واضح تر و یا زیبا تر نمایش داده شود.

 

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<