معرفی جدیدترین دوربین های ضد آب ۲۰۱۲

دوربین های دیجیتال وارد آب می شوند تا دنیای جدیدی را برای نظاره به رخ بکشند. بر خلاف اعتقاد عامه که می گویند دوربین های ضد آب فقط برای ورزش های زیر آبی مانند شنا است میتوان گفت که این دوربین ها در دنیای جدیدی را برای نظاره بر روی ما می گشایند. در ادامه چند دوربین را معرفی می کنیم.

۱-Nikon Coolpix AW100 – $۲۶۹

Nikon Coolpix AW100 اولین دوربین شرکت نیکون در ضمره زیر آبی هاست. این دوربین ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد و مجهز به ویژگی های ردیابی GPS می باشد همچنین زوم ۵X را به شما ارائه می دهد و از همه مهمتر ویژگی منحثر بفرد آن است که عکاسی تا عمق ۳۳ فوت را به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های جالب این دوربین  Action Control آن است که به شما این امکان را می دهد که تنظیمات را همسان با ویژگی های دستکش خود کنید.

۲-Panasonic Lumix TS3 – $۲۹۹٫۹۹

Panasonic Lumix TS3 نام دوربین ۱۲٫۱ مگاپیسلی است که توسط شرکت پاناسونیک به بازار عرضه شده است. این دوربین توانایی بررسی اطلاعات از طریق GPS را دارد و همچنی امتیازاتی مانند قطب نما، ارتفاع سنج و فشارسنج را داراست. این دوربین لنزی ۲۸ میلی متری داردو زومی برابر با ۴٫۶x دارد.

۳-Pentax Optio WG-1 GPS – $۳۲۷

دوربینی ۱۴ مگاپیکسلی ، ماجراجو به معنای دیگر برای ماجراجویی بسیار مناسب است از جهت جمع و جور بودن و خوش دست بودن ، لنزی ۱۲۸-۱۴۰ میلی متری و زوم ۵x از ویژگی های این دوربین است. توانایی عکاسی در عمق ۳۳ فوتی زیر آب. طراحی پلاستیکی دور دوربین از ویژگی های دیگر این دوربین است.

 

۴-Sony Cyber-Shot DSC-TX10 – $۳۰۹

بهترین دوربین زیر آبی از نظر من از نظر کیفیت ۱۶٫۲ مگاپیکسلی آن. این خیلی مهم است که بتوانید در زیر آب با کیفیت ۱۶٫۲ مگاپیکسل عکس بگیرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این دوربین تا عمق ۱۶ فوتی کار خود را به خوبی انجام میدهد و برای عکاسی با نور کم بسیار مناسب است. لنز ۲۵ میلی متری Carl Zeiss آن یک ویژگی خوب دیگر آن به شما می رود.

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<