مجموعه ۵۰ نمونه الهام بخش و فوق العاده زیبا از لوگو حیوانات

Animal-Logo

در این بخش یک ویترین خاص و زیبا و جالب از لوگوهای خلاقانه با الهام گرفتن از دنیای حیوانات که یک منبع بی پایان برای الهام گرفتن میباشد، را آماده کرده ایم . در این نمونه ها خواهید دید که چگونه یک تصویر از یک حیوان را میتوان به یک آرم زیبا و بسیار جالب و در عین حال منحصربه فرد خلق کرد . برخی از این لوگو ها فقط نشان دهنده نام یک شرکت خاص است که با استفاده از تصاویر زیبا از حیوانات در لوگوهایشان توانسته اند شرکت خود را به یک شرکت دوستانه و با چهره ای جالب تبدیل کنند . برخی لوگوهای دیگر ساده نیستند، آنها با استفاده از راه های هوشمندانه و جالب از ترکیب یک تصویر حیوان با اشیا دیگر برای ایجاد یک ایده و لوگو منحصربه فرد به نمایندگی از سازمان ها و اشخاص ساخته شده اند . امیدوارم منبع خوبی برای الهام گرفتن شما گرافیست های عزیز باشد :)

Agroecosystems Alrahelah-publishing Animals-today Banana-Smile Bearly-Awake Bear-Mountain Blue-Elephant Camel-tank Chameleon-Minds Chic Claire-Bear Cleaning-bees Colony-Roasting-Co. Eaglectric Eko-bug Elephant-Biscuit Gatto-Picante Govedarica Headeer Hedgehog-solutions Honeyland Huma Insomnia-Land Jumbogo Kangaroo Killerss Large-Pizza Lion-tree Little-Lady Love-Dove Love-Mouse Mailephant Meat-yard Multipinions Neuerlehrer Ostreech Owl Pliusinuky-namai Polargram Rabbit-Nest-Cofee Robinson Rumdonkey Seahorse Snail-bulb Solinger The-Little Vesta Whalefare Woldor Zoomania

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<