
خدمت همه دوستان عزيز بايد بگم كه اين آخرين قسمت آموزش Sql server هست و بعد ازاين ديگه ميتونيم آموزش Visual Studio.net رو شروع كنيم. دستور raiserror در تريگرها توسط اين دستور يك پيغام خطا توليد ميشود كه در جدول sys_message در بانك اطلاعاتي master (جدول پيغام هاي سيستمي ) ذخيره مي شود. روش استفاده :






