سلام به دوستان عزیزم . امروز قالب بسیار زیبایی عشق مم ( My Love ) رو اماده کردیم . این قالب هم توسط مهرداد جان طراحی وساخته شده است . امید وارم که بپسندید…

مشاهده و در یافت قالب در ادامه مطلب …
دسته بندی : بلاگفا ، قالب وبلاگ
سلام به دوستان عزیزم . امروز قالب بسیار زیبایی عشق مم ( My Love ) رو اماده کردیم . این قالب هم توسط مهرداد جان طراحی وساخته شده است . امید وارم که بپسندید…

مشاهده و در یافت قالب در ادامه مطلب …
سلام
خیلی خوشحالم که تونستم از قالب هاتون استفاده کنم
قالب های جالبی دارین
دست طراح درد نکنه
خداحافظ
به نام خدایی که پاکی و مهربانی را آفرید. با سلام خدمت تمامی شما . قالبهای خوبی دارید ولی اون چیزی رو که من می خواستم رو پیدا نکردم اما در کل عالی بود. انیدوارم قالبهای خیلی زیباتری را طراحی کنید.خدای مهربان نگهدار تمامی دقایق پاک زندگیتان باشد.
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibud
salam age mishe ye ghabe veblag ba onvane barooni baram besazin ya kodesho behem beresonin
متین عزیز قالب با موضوع بارون در سایت هست .
http://www.taktemp.com/1387/02/barooni/
kode java
ممنون
aooooooooooooooooo chekare khobi ke inja pore ghalebe man khodamo bahashon khafe kardam
veriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii veriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gooood
movafagh bashi o shad ke dele maro shad kardi azizam
bos boosssssssssssssssssssssssssssssssssss
fereshte ocholo
خيلي خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبه
اتل متل جدائی عروسکم کجایی؟ گاو حسن پریشون یه دل دارم پر از خون عشقم رفته هندستون خونم شده قبرستون یه عشق دیگه بردار یه دنیا غصه بردار اسمشو بذار بچگی تا آخر زندگی آچین و واچین تموم شد عمر منم حروم شد !!
salam bahalbod
سلام خوبي؟
ببخشيد ميشه بگيد چطوري ميشه يه بنر يا لوگورو تو پست ها مثل شما گزاشت بجاي اينكه تو محيط قالب باشه؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم
فعلا باي
وبلاگتون قشنگه ممنون اگه میشه یک سری به وبلاگ من هم بزنید
tarannom23.blogfa.com
09132234522
وبلاگتون قشنگه ممنون اگه میشه یک سری به وبلاگ من هم بزنید
tarannom23.blogfa.com
salam agha fariad
.
lotfan akse khodetonam bezarin
dar zemn {I LOVE YOU} TON khili bahal bod
naghola manzore
t kie??????????????
haaaaaaaaaa
!aaaaaaaaaaaaaaaa
به نظرم اين قالبو اشتباهي گذاشتيد خودتون اونو يه بار چك كنين
به نظرم اين قالبو اشتبهي گذاشتيد خودتون اونو يه بار چك كنين
سلام
خوشحالم که با این مکان حرفه ای آشناشدم
ممنون میشم درصورت امکان با ایمیل من تماس بگیرید
نمیدونم آیا میتونم برای حل مشکلم درباره ویرایش قابل وبلاگ ازشما کمک بخوام یا خیر…
بهرحال جسارت من رو ببخشید
ممنونم وخدانگهدار
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین؟؟؟
ازتون یه خواهشی داشتم….(ببخشید من عادت دارم توی نظرات از شکلها استفاده میکنم شما ندارین!!!!!!؟؟؟؟؟)
بگذریم….
الان داشتم فکر میکردم اگه توی وبلاگم همین برف شما اجرا بشه خیلی چخ میشه!!!!!چون من همیشه با قالب مشکی کار میکنم!
اگه ممکنه کد بارش برفتونو توی قسمت نظرات ونلاگم (***بصورت خصوصی***) برام ثبت کنین!!!
خواهش میکنم……
حالا باید حتمآ ایمیلو بذیم؟؟؟؟ اینجوریشو ندیده بودیم!!!!!!
خیلی قشنگ کار کردین
موفق باشین
یادتون نره!!!!!
دوست عزيز كد بارش برف رو گذاشتيم بريد اشتفاده كنيد ….
مطلب مربوط به بارش برف : http://www.taktemp.com/1387/10/08/snow-blog/
………………………………..
تك تمپ براي ايرانيان
salam masood joon. kareet harf nadere.
man kheyli vaghte site to ro donbal mikonam ama mesle site to jaiee nadidam terekoonde.
rastesh ye khaheshi dashtam .mikhastam begam age mitooni amoozeshe narm afzare (go live) ro too sitet bezar ta abad mamnoonet misham.
بله دوست عزيز اين پلاگين هست مخصوص وورد پرس . به زودي كد جاوا اسكريپت برف رو ميزاريم…
…………………………………..
تك تمپ براي ايرانيان
سلام ممنون از قالب های قشنگتون
راستش من از قالب برگهای پاییزی شما استفاده کردم ولی به جای عنوان وبلاگم نوشته BlogDescription و blog title
lممنون میشم اگه تشریف بیارید ببینید که منظورم چیه و راهنمایی کنید که چیکار کنم تا درس بشه
منتظرم
saalaaam.webet kheili bahale.kheili khosham omad.matalebe jalebi dare.age tamayol dari linket konam.
فانوس عزیز این کدها فکر کنم فقط برای وردپرس باشه…نمیدونم :D
ما هم امیدواریم…
ممنون از نظرتون
salam meshi meshi
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چه برف خوشگلی
میشه کد این برف رو برای وبلاگ بذارید؟!!
خیلی دوست داشتنی و رویایی
اگر کد رو گذاشتید لطفا بهم خبر بدید
مرسی
سلام شما میدونید در بلاگفا بدون پاک کردن قالب ویرایش چطور میتونم کد لینک باکسم بدست بیارم با تشکر
سلام ببخشيد اگه زحمتي نيست ميتونيد يه وبلاگ با عنوان تكواندو برام بسازيد هر وقت ساختيد تو نظرات وبلاگم به من خبر بديد.
خيلي پررويي.ميدونستي.