امروز با يك آموزش زيبا و شگفت انگيز خدمت رسيديم.در اين آموزش شما تنها با دو عكس معمولي مي توانيد به عبارتی فتوشاپ رو گول بزنيد و تصويري مانند شكل بالا ايجاد كنيد.شما با عکس های دیگر از صورت و میوه ها می تونید تصاویری زیباتر از این آموزش نیز ایجاد کنید.اين آموزش رو مي تونيد در ادامه ی مطلب دنبال کنید…
براي اولين كار شما به عكس يك گلابي نياز داريد كه مي تونيد از پايين اين عكس رو دريافت كنيد.
سپس بايد يك عكس صورت تهيه كنيد كه با كليك در اينجا مي تونيد عكس رو مشاهده كنيد.عكس مورد نظر را در فتوشاپ باز كرده و به روي عكس گلابي ببريد.مانند شكل زير عكس رو كمي كج كنيد و opacity رو روي 45 بذاريد.

سپس opacity رو دوباره به 100 بازگردانيد.ايزار Eraser Tool رو انتخاب و دور نقاط چشم ها ، بيني ، لب ها و روي دست رو نيز پاك كنيد:

با فشردن کلیدهای Ctrl+J یک کپی از لایه ی صورت بگیرید و آدرس زیر رو دنبال کنید:
Image > Adjustments > Color Balance

عکستون باید اینطور شده باشه:

سپس آدرس زیر رو برای تغییر رنگ دنبال کنید:
Image > Adjustments >Hue/Saturation

بعد از انجام این مراحل باید تصویرتون مانند شکل زیر شده باشه:

ابزار Burn Tool (Brush: 70px, Range: Midtones, Exposure: 30%) رو انتخاب کنید و روی نقاطی از صورت بکشید:

و برای آخرین مرحله با انتخاب ابزار Eraser Tool داخل بینی ، لب ، دهان و چشم ها رو پاک کنید:

پایان آموزش… این آموزش مراحل بعدی را نیز دارا بود که به نظر من تا اینجا عکس بهتر در می آید و از طولانی شدن آموزش جلوگیری می شود…

از این باحال تر ندیده بودم ایول
میسی….
فقط نمیشه به صورت PDF آموزش هارو هم بزارین تا دانلود کنیم؟؟!
thanke you
اقا چه جوري 2 تا عكس رو هم كپي كنيم
آقا نگاه کن ببین چجوری مطالب شما رو کپ میزنند!
http://www.mehrgraph.com/learncenter/%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%AC%D8%B3%D9%85-%D9%81%D8%AA%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%BE-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%B2%D9%86%DB%8C%D8%AF/comment-page-1/#comment-91
ما ديگه عادت كرديم، ممنون…
دوست عزیز منبع هم میزاشتی بد نبود .
دوست عزيز اين كار رو قبلا انجام داديم:
آموزش های رایگان فتوشاپ در Photoshop Star
سلااااااااااااااااااااااام
وای خدا!!!!
مرسی از آموزش خوبتون
بعد از چند روز که تونستم بیام کلی خوشحالم کردین
شما هميشه لطف داريد…
شهاب عزیز این آموزش چک شد..
هیچ ایرادی نداره../شما یکم دقت کنید.
بسیار عالی و حرفه ای
سلام مسعود جان خوبی؟
میخواستم ببینم برای بخش موضوعات سایتت از چه افزونه ای استفاده کردی که زیر مجموعه های موضوع رو از موضوع اصلی متمایز نشون داده؟
ممنون
ممنون عالی بود
salam
in amoozesh mesle inke ye marhale kam dare man har kari mikonam injoori nemishe lotfan agar mishe tashih konid
mamnoon
خیلی عالی بود .
خواهش مي كنم…
ممنون از نظرتون…
از ترجمه ی شما متشکرم
خیلی قشنگ و جالب!
مرسی کاوه عزیز
سلام دوست عزیز سایت قشنگی دارید فقط یکم سرعت لود شدنش زیاده ولی در کل عالیه راستی اگه موافق به تبادل لینک با وب بنده بودید منو با نام اس ام اس و پیامک های به روز و جدید لینک کنید بعد خبرم کنید 3سوت لینکتون میکنم امیدوارم بیایید به کلبه در ویشی من خیلی خیلی خوشحال میشم قربونت سامان
راستی رنک سایت من 2 در گوگل
دوستان در صورت داشتن هر گونه مشكل در همين قسمت اعلام كنيد…
عالی بود فرید جان
خواهش مي كنم…مسعود عزيز