
امروز تصميم گرفتم 2 تا از پرطرفدارترين فونت ها كه يكي از اونها تيتر و ديگري با ويرايش mj هست رو براي دانلود بذارم.فونت هاي زيبايي هستند و مي تونن طرح ها رو زيباتر جلوه بدن.

امروز تصميم گرفتم 2 تا از پرطرفدارترين فونت ها كه يكي از اونها تيتر و ديگري با ويرايش mj هست رو براي دانلود بذارم.فونت هاي زيبايي هستند و مي تونن طرح ها رو زيباتر جلوه بدن.
فریدجان مرسی واقعا.مرسی.آرزوی موفقیت روز افزون
دستت درد نکنه مدتها دنبال این فونت میگشتم. مشابه این فونتهای گرافیکی اگه دارید بزارید خیلی دعاتون میکنیم.
ممنون {گل}
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خیلی منمنون بابت فونت ها……
اما اگر بتونید این فونت رو بزارید . انگار که دنیا رو به من دادید ….. خیلی ممنون میشم . زیر پست هم بزنید : به درخواست علی آقای (گل) .. شوخی کردم..
ولی تو رو خدا این فونت رو بدید… عکسش رو گذاشتم :
http://dl.vatandownload.com/img/Vatan2.gif
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خيلي منمنون بابت فونت ها……
اما اگر بتونيد اين فونت رو بزاريد . انگار كه دنيا رو به من داديد ….. خيلي ممنون ميشم . زير پست هم بزنيد : به درخواست علي آقاي (گل) .. شوخي كردم..
ولي تو رو خدا اين فونت رو بديد… عكسش رو گذاشتم :
http://dl.vatandownload.com/img/Vatan2.gif
salaaaaaaam.sitetoon mahsshareeeeeee
y soal
man in fontaii k download kardam chejoori azashon estefade konam???
mamnoon misham vasam email konid
سلام ممنون که این فونت های قشنگ رو گذاشتی ولی من این فونت ها رو داشتم باز هم ممنون که گذاشتی بالاخره بقیه هم دنبالش می گشتن
متشکر سیامک عزیز
سلام ممنون که این فونتها رو گذاشتی
منم دنبالش بودم
چطور از این فونت ها استفاده کنم ممنون میشم جواب بدین.
حسین عزیز بعد از دانلود ، فونت ها در مسیر زیر کپی کنید .
D or C:\WINDOWS\Fonts
خیلی خیلی خیلی دستتون درد نکنه…. من روزی نیست که بیام نت و از سایتتون دیدن نکنم.. تو این مدت من واقعا از سایتتون لذت بردم و دیدم نسبت به خیلی چیزا عوض شده… بازم ازتون ممنونم
متشکر بهار عزیز ، من هم هر روز در حال پاسخ دادن پیام های محبت آمیز بازدید کنندگان هستم ، که واقعا کار لذت بحشی است .
تمام تلاش ما برای جلب رضایت شماست
سلام ، ممنون فونت هاي خوبي هستند فقط فكر كنم در شأن تك تمپ نباشه كه مطالب قديمي بذاره ! چون اين فونت هارو 2 – 3 ماه پيش همه گذاشتند !
ولي بازم ممنون ، قصد جسارت نداشتم !
کسری عزیز متشکر از این نظرتون ، باید عرض کنم ما وقتی مطلبی برای بازدید کنندگان خودمون قرار میدیم ، ابن برامون مهم نیست که شاید دیگران مدت ها پیش قرار دادند ، این مهمه که تک تمپ تنها برای خودش و بازدیدکنندگانش کار می کنه .
سایت خیلی خوبی هستش
سلام
خیلی مطالب جالبی تو سایتتون قرار میدین.
من برخی از مطالب سایتتون رو تو وبلاگم قرار دادم اشکالی که نداره؟…
لطفا خودت نگاه کن ببین قانونیه یا نه؟؟؟
ضمنا:اموزش ساخت وبسایت رو هم اگه میشه تو وبسایتتون قرار بدین.
ممنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی جان شما مختاری ، هر کدوم از مطالب رو که دوست داری بردار
مرسی خیلی خوبه.اگه میشه از این چیزا بیشتر بذارید.
ممنون مازيار جان.چشم انشااللاه در آينده براتون مي ذاريم
سلام
خیل ممنون از آموزش های خوبتون
فقط اگر میشه کتابی در مورد ترفندهای فوتوشاپ معرفی کنید
خیلی ممنون