مطالب مربوط به موضوع : معرفي طراحي ها

معرفی هنرمند – Emeric Trahand

معرفی هنرمند گرافیک کار (گرافیست)

Emeric Trahand شخصی است که حرفه او مدیریت هنری است و در نیویورک اقامت دارد. تخصص او در تصویر سازی و طراحی گرافیک است. او همچنین تصویرگر دیجیتال بین المللی در  مجله کامپیوتر و هنر و فتوشاپ پیشرفته می باشد . مقالات زیادی در مکان های مختلفی از او به چاپ رسیده است که می توان به موارد روبرو اشاره کرد :  تصویر سازی در حال حاضر ، کتاب الهام بخش و …

در ادامه مطلب به برخی از نمونه کارهای او اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

والپیپر آهنگ “گریه” از آلبوم “فصل تازه” احسان خواجه امیری

این تصویر زمینه برای یکی از آهنگ های آخرین آلبوم احسان خواجه امیری به نام “گریه” طراحی شده است. در وسط این طرح با استفاده از حروف کلمه تنهائی تقش یک خانه در آمده و در کناره های آن قسمت هایی از این آهنگ نوشته شده است. اندازه این والپیپر ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ می باشد.

فصل تازه چهارمین آلبوم موسیقی احسان خواجه‌امیری و سومین اثر مستقل است که در ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ توسط شرکت ایران گام به بازار آمد. پنجمین آلبوم وی به نام “یک خاطره از فردا” بعد از ماه مبارک رمضان منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

والپیپر آهنگ “ضربان معکوس” از آلبوم “رگ خواب” محسن یگانه

این والپیپر برای یکی از آهنگ های آخرین آلبوم محسن یگانه به نام “ضربان معکوس” طراحی و منتشر شده است. سایز این طرح ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و نوع رنگ بندی RBG می باشد. والپیپر این آلبوم توسط بنده طراحی شده است.

رگ خواب نام دومین آلبوم رسمی محسن یگانه است .این آلبوم در ۲۰ مردادماه سال ۱۳۸۹ به بازار عرضه شده است. در رگ خواب مانند آلبوم نفس‌های بی هدف، همهٔ ترانه‌ها و ملودی‌ها (به جز یک قطعه) از محسن یگانه است.

بیشتر بخوانید

والپیپر آلبوم رگ خواب محسن یگانه

این والپیپر برای آخرین آلبوم محسن یگانه به نام “رگ خواب” طراحی و منتشر شده است. سایز این طرح ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و نوع رنگ بندی RBG می باشد. والپیپر این آلبوم توسط بنده طراحی شده است.

رگ خواب نام دومین آلبوم رسمی محسن یگانه است .این آلبوم در ۲۰ مردادماه سال ۱۳۸۹ به بازار عرضه شده است. در رگ خواب مانند آلبوم نفس‌های بی هدف، همهٔ ترانه‌ها و ملودی‌ها (به جز یک قطعه) از محسن یگانه است.

بیشتر بخوانید

براش های آتش بازی + والپیپر آهنگ دور آخر

امروز و هم زمان با چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) براتون یک مجموعه ۱۱ تایی از براش های آتش بازی آماده کرده ام. در ضمن در ادامه این پست یک والپیپر از آهنگ دور آخر از آلبوم ژاکت محسن چاوشی که توسط خودم طراحی شده قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید

مجموعه ۴ تائی بافت های Sapphire Ice + بافت ژاکت!

در بخش اول این پست ۴ تکسچر (بافت) قرار گرفته که دارای سایز ۱۳۰۰ در ۱۹۸۱ پیکسل هستند . با استفاده از این بافت ها و کمی خرج سلیقه از خودتان می توانید اثرهای زیبائی بوجود بیاورید .

اما بخش دوم پست ؛ همان طور که اطلاع دارید آلبوم جدید محسن چاوشی با نام ژاکت با بازار آمده است . خیلی از طرفداران می خواهند که والپیپر و … منحصر به فردی درست کنند و یا به اشتراک بذارند . به همین دلیل بافت ژاکت + یک والپیپر اختصاصی از آلبوم ژاکت برای این دوستان قرار داده شده است .

بیشتر بخوانید

برچسب‌ها : , , ,

معرفی ۲۵ مجموعه شگفت انگیز طرح لوگو و آرم

در روز های گذشته مسابقه به عنوان طراحی  لوگو در یکی از سایت های ایرانی برگزار شد که حدود ۵۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند ، به نظر خود بنده این مسابقه به دلیل داشتن جوایز نقدی و موضوع نا مناسب کیفیت مناسبی نداشت .
اما در این مطلب قصد دارم ۲۵ مجموعه ای از طرح های لوگو که  از موضوع  و محتوا شرکت و وبسایت مورد نظر الهام گرفته شده است معرفی کنم . بسیاری از طراحان در سراسر جهان در هر سال یا چند بار در سال آثار خود را  در مجموعه ای برای الگو  دیگران و ساخت ویترین  جمع آوری می کنند . سایت Behance.net مکانی  برای نمایش و اشتراک لوگو است و در این مطلب ۲۵ مجموعه برای شما انتخاب کردیم که می توانید برای  ساخت لوگو یا آرم خود الگو بگیرید .

http://www.behance.net/Gallery/Logos-08/122417

1

http://www.behance.net/Gallery/Logo-Design-07-09/235702

2

بیشتر بخوانید

گلچینی از ۱۳ تا اکانت توییتر با قالبهای جالب

توییتر سرویسی جذاب و البته اعتیاد آور! البته بیشترتون می شناسید ولی اونایی که نمی شناسن پیشنهاد میکنم برن عضو بشن در سایتش.امروز ۱۳ تا از اکانتهای توییتر با قالبهای زیبا رو معرفی می کنیم.در کاربران ایرانی کمتر مشاهده میشه تغییر رنگبندی و پس زمینه تویترشون که شاید بخاطر سرعت کم اینترنت ایران باشه که بک گراندهای گرافیکی بسیار دیر لود میشن با سرعت معمولی.

۱٫ Dezinerfolio

بقیه عکس های اکانت توییتر در ادامه مطلب …

بیشتر بخوانید


<