چرا قالب وردپرسی فر دی ال را بخریم ؟

توی این دنیای دیجیتال اهمیت سئو برای هیچ‌کس پوشیده نیست و به نظر من مهم‌ترین و اصولی‌ترین ترفند برای بالا بردن سئو و مجاب کردن کاربران برای استفاده از سایت شما انتخاب یه قالب وردپرس مناسب و کاربردیه

قالب وردپرسی که شما انتخاب می‌کنید علاوه بر سادگی و سبکی باید ویژگی‌های دیگه‌ای هم داشته باشه، باید حواستون باشه که همونقدری که سئوی بالای قالب و تبلیغات به شما کمک می‌کنه،نوع مطلب‌گذاری و محتوای سایتتونه که باعث میشه ورودی گوگل شما بالا بره.

جدا از همه اینا وقتی می‌خواید قالبی رو خریداری کنید برید توی قسمت تنظیماتش تا بفهمید این قالب چقدر انعطاف‌پذیره و شما چقدر قدرت مانور توی پست‌گذاریتون دارید.

از جمله ویژگی‌هایی که یه قالب مناسب ویژه دانلود توی تنظیماتش داره میشه به موارد زیر اشاره کرد:

قالب شما باید قابلیت تغییر رنگ و عکس رو داشته باشه تا هر چند وقت یه‌بار و به مناسبت‌های مختلف بتونید رنگشو عوض کنید تا کاربرهاتون احساس کنن که وب‌سایت شما زندست و سلیقه به خرج میده.

قالبتون باید به شما قدرت انتخاب ستون رو بده که از چندتا ستون میخواید استفاده کنید همچنین قابلیت آرشیو مطالب و پست‌های جدید رو داشته باشه.

جایی برای نرم‌افزار‌های مورد نیاز کاربراتون و فضاهای مناسبی برای تبلیغات بنری و کلیکی انتخاب کرده باشه.امکان استفاده از شبکه‌های مجازی رو برای ارتباط بیشتر با بازدید‌کنندهاتون ایجاد کرده باشه و همچنین لینک خبرنامه حتما داشته باشه. ولی ولی ولی از همه‌ی اینا مهمتر بخش تنظیمات سئوی قالبتونه، خیلی توی این مورد وسواس به خرج بدید .قالبتون حتما سایت مپ گوگل ،بهینه‌سازی سئو تصاویر،کنترل افزونه‌ها و کدهای گوگل رو داشته باشه.هر چقدر هم کمتر نیاز به افزونه اضافی داشته باشه یعنی کاملتره.

بعضی از قالب‌ها هم هستند که به شما امکان میدن توی چندتا زمینه واسه دانلود کار کنید که این خیلی خوبه ولی باید دقت کنید که این کار رو یه طراح با تجربه انجام داده باشه.

امروز فقط کاربرای شما از سیستم ها‌ی خونگیشون واسه دیدن وب‌سایتتون استفاده نمیکنن،اونا دوست دارن هر جایی که هستن بتونن با وب‌سایت شما ارتباط برقرار کنن قالبی که خریداری میکنید حتما باید واکنش‌گرا(رسپانسیو) باشه تا راحت توی گوشی و تبلت لود بشه.مخصوصا برای شماهایی که توی کار خدمات دانلودی هستید.

 

پشتیبانی و آپدیت قالب

از همه این نکات مهم که بگذریم شما باید دقت کنید که از چه شرکتی قالب رو تهیه می‌کنید،چند وقته این کار رو داره انجام میده چند تا طرح خوب داشته و توی یه کلام چقدر تجربه‌ی کاری داره.

این حقیقت بر کسی پوشیده نیست،که آپدیت یه قالب اونو زنده نگه میداره که این رابطه‌ی مستقیمی داره با فروشگاهی که ازش قالب رو تهیه کردید.

خیلی‌ها هستند که تا خرشون از پل می‌گذره و پولو به جیب میزنن دیگه شما رو یادشون میره و شما به قعر جدول گوگل سقوط می‌کنید.در ضمن هیچ قالبی رو بدون گارانتی و ضمانت قبول نکنید تا اگه خدایی نکرده مشکلی پیش اومد بتونین راحت پولتونو پس بگیرید،هیچ وقتم گول قیمت پایین یه قالب رو نخورید،هیچ ارزونی بی حکمت نیست .معیار شما باید کارایی قالبتون باشه ،نه قیمت اون.

اگه بخوام مثالی واسه حرفام زده باشم تا بتونید یه معیار درست و حسابی داشته باشید میتونم بهتون FARDL رو معرفی کنم ، این قالب وردپرسی اخیرا توسط مجموعه فرهادینا منتشر شده .

این قالب خیلی نظر منو جلب کرد چون اصول سئو رو بخوبی رعایت کرده،بسیار ساده و کاربردیه و بهتون این امکان رو میده توی چندتا زمینه فعالیت کنید مثل(آهنگ،فیلم و سریال و نرم‌افزار).

تنظیمات قالبش نسبت به نمونه‌های موجود در بازار خیلی کامله و از همه مهمتر روی تنظیمات سئوش خیلی کار کرده و در یک کلام یه قالب تر و تمیز رو واسه اینکار طراحی کرده.مجموعه معتبری هم هست و از سال ۹۲شروع به کار کرده و یه نکته جالب اینه که قالب وردپرس FARDL رو به سبک و سیاق سایت‌های محبوب دانلودی مثل soft98 و uptvs درست کرده،که تجربه‌ی کاری این وب‌سایت ‌ها بسیار موفقه و میشه انتظار داشت که FARDL در آینده خیلی محبوب بشه.

اطلاعات بیشتر در مورد FARDL

  • کدنویسی استاندارد و نوین با HTML5 و CSS3
  • سئو و بهینه سازی بالا
  • طراحی رسپانسیو و واکنش گرا
  • اسلایدر حرفه ای و تاچ با مدیریت آسان
  • پنل تنظیمات حرفه ای و اختصاصی قالب
  • دارای باکس های تبلیغاتی برای نمایش تبلیغات و بنرها
  • دارای نمره فوق‌العاده از سایت معتبر GTMETRIX
  • طراحی کاملا ایرانی و اختصاصی
  • طراحی شده با کمک تکنیک های کاربردی UX جهت افزایش فروش بیشتر
  • پشتیبانی از ابزارک های ووکامرس
  • دارای BreadCrumb حرفه ای و سئو شده
  • دارای صفحه بندی اختصاصی بدون نیاز به افزونه
  • دارای نوار مجزا بخش اطلاعیه جهت نمایش اخبار
  • و …

خوب وقتی که میرید توی سایت فرهادینا میبینید که توی صفحه‌ی اصلیش دو تا قسمت هست یکیش مربوط به فروشگاه قالبه و دومی هم پکیج آموزش طراحی سایت.

فروشگاه قالبشو توی تاریخ ۱۶/دی/۹۶ راه‌اندازی کرده و این فروشگاه به صورت انحصاری فقط مخصوص قالب‌های خودشونه که این نشونه خوبیه و مطمئنا در آینده‌ی نزدیک قالب‌های آماده بیشتری توی زمینه‌های مختلف ارائه میکنن. توی صفحه‌ی مربوط به قالب FARDL تمومه توضیحات در مورد این قالب نوشته شده و امکان دیدن گالری تصاویر قالب،دمو و نمایش قسمت تنظیمات وجود داره. اینجوری میتونید از کاراییش مطمئن بشید و بعدا اونو بخرید.

همچنین برای خریداران قالب چگونگی کار باهاش به صورت یک فایل ویدیویی ارسال میشه و آپدیت های قالب هم به صورت خودکار واستون ارسال میشه .نگران گارانتیشم نباشید تا ۷۲ ساعت اگر هر مشکلی پیدا کردید میتونید پولتونو پس بگیرید.

سیستم پاسخگویی به سوالاتتون قبل و بعد از خرید رایگانه و میتونید ۲۴ساعته باهاشون در ارتباط باشید.

همین دیگه ممنون که وقت گذاشتید و مطلبو دنبال کردید.

ورود به صفحه قالب فر دی ال

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<