آواتار جهانی داشته باشید

توجه کردید که توی بعضی از سایتها و یا وبلاگها که میرید ، نظرات بعضی ها با عکسشون نشون داده شده؟ تا حالا فکر کردید که چطوریه که اونا میتونند عکسشونو بزنند توی اون سایته ولی برای شما هیچ کلید و یا دگمه ای نیست؟! قصد دارم توی این مطلب بهتون یک سایت رو معرفی کنم که شما بعد از ثبت نام کردن در این سایت، در هر وبلاگ و یا سایتی که امکان نمایش عکس نظر دهندها رو داشته باشه نظر دادید ، عکستون هم در کنار نظرتون نمایش داده بشه!

این وبلاگ هم که می بینید این امکان رو داره که عکس شما رو نشون بده! ابتدا وارد سایت www.gravatar.com بشوید و بر روی گذینه Sign up now! کلیک نمایید. حالا ایمیل اصلی خودتونو وارد کنید و دگمه Signup رو بزنید (توجه داشته باشید که این ایمیل باید همان ایمیلی باشه که موقع نظر دادن مینویسید)

حالا یک ایمیل برای شما ارسال میشه، به قسمت اینباکس ایمیلتون رفته و این ایمیل رو باز میکنید. می بینید که پیام خوش آمدگویی به همراه یک لینک برایتان ارسال شده است. برای فعال شدن اکانتتون روی لینکی که براتون ایمیل شده کلیک میکنید، سپس صفحه ای باز میشود که باید رمز عبوری برای خود مشخص کنید. حالا به قسمت لوگین سایت بروید و ایمیل و پسوردی را که چند لحظه قبل وارد کرده بودید را بنویسید و لوگین نمایید. اکنون میتوانید یکی از عکسهای خود را بارگذاری (آپلود) نمایید.

www.taktemp.com

راستش چقدر خوب می شد سایتهای مثل بلاگفا هم در نظراتشون از این سرویس پشتیبانتی میکردن مثل وردپرس.امیدوارم استفاده از این سرویس همه گیر بشه و ما هم بعد بتونیم تو نظرات آواتار رو فعال کنیم واستون! به نظرتون تو نظرات فعال کنمش؟

این مطلب رو خواستم خودم بنویسم ولی یه جا گشتم دیدمش بعد دیگه حوصله نکردم خودم توضیح بدم.اینم لینک به منبعش

توضیحات در مورد نویسنده :

سعید هستم یکی از اولین های تک تمپ ، متخصص طراحی وردپرس و تا حدودی گرافیک کار البته خیلی وقته که فرصت نمی کنم مطلب جدید تو تک تمپ منتشر کنم!

Visit Saeed's Website



محصولات فروشگاه



<