مطالب مربوط به موضوع : اخبار و خواندني ها

تک تمپ ۴ ساله شد

تک تمپ

۴ سال از سرویس دهی وب سایت تک تمپ گذشت و ما افتخار داریم اعلام کنیم هم اکنون وارد پنجمین سال فعالیت خود شده ایم .در سالی که گذشت سایت تک تمپ با سختی ها و فرازو نشیب های زیادی رو به رو بود که به حمد الهی بر همه مشکلات فایق آمدیم.

 

روزهای اول کار سایت حتی بازدید کننده ها به صدها و نهایت هزار نفر هم نمی رسید اما امروز به لطف شما کاربران ، سعی و تلاش همه ی دوستان در ارائه هرچه بهتر خدمات، تک تمپ بازدید های ۳۰ هزار نفری در طول یک روز دارد که جای بسی خوشحالی است.

 

گروه تک تمپ با عرضه محصولات با کیفیت گرافیکی راهی تازه برای خدمت به همه هموطنان در سراسر کشور گشوده است که نیاز های گرافیکی شان بر طرف و از طرفی هزینه های چشم گیر سایت جبران می شود.

 

– این روز به یادماندنی و دوست داشتنی را از طرف خودمان و همه دوستان و عزیزانی که در این مدت ۴ ساله ما را یاری کردند ، به همه شما عزیزان و همراهان همیشگی تک تمپ ، تبریک عرض نموده و امیدواریم سالی که گذشت دارای دستاورد های مفید و خوبی برای همگی بوده باشد و امیدواریم درآینده ، مفید تر و پربار تر از همیشه در خدمت شما دوستان عزیز باشیم.

 

برخی افراد و تیم های که هم اکنون برای تک تمپ زحمت میکشند را برای شما معرفی میکنیم
۱- تیم هاست دی ال (hostdl.com) که در چند ماه اخیر زحمتهای شبانه روزی برای مدیریت سرور های تک تمپ کشیده اند.
۲- جناب اقایان علی کوروش فر و سعید اسدنژاد و فرهادینا عزیز زحمت طراحی های سایت کشیده اند.
۳-جناب اقایان محمد صادق کاظمی و محمد رسول محرمی‬ عزیز که زحمت نویسندگی سایت رو کشیده اند.
از کلیه این عزیزان کمال تشکر و قدردانی رو داریم.

 

بیشتر بخوانید

مجموعه تصاویر استوک ورق کاغذ

»» گالری عکس ورق در قالب ۱DVD ،شامل بیش از ۲۵۰ عکس از کاغذ و ورقهای قدیمی و بافت کاغذ با کیفیت بسیار بالا ( DPI 300 ) است سایز تقریبی این تصاویر ۵۰۰۰ پیکسل است. نام اصلی این مجموعه بی نظیر Old Paper است که بخش اصلی این تصاویر طرح های کاغد کهنه است که به منظور طراحی بسیار کاربردی می باشد.

»» مزایای اصلی طرحهای مجموعه گالری عکس ورق :
» دارای عکسهای با کیفیت بسیار بالا بمنظور چاپ در ابعاد بزرگ مانند بنر – پوستر – بیلبورد و …
» شامل عکسهای کاربردی و متفاوت.
» محصول سایت معتبر ShutterStock
» برای اولین بار در ایران

.

icon قیمت : ۵۰۰۰ تومان
icon تعداد: DVD 1

.

بیشتر بخوانید

اختلال و بروز نشدن چند روزه سایت

با سلام به تمامی کاربران عزیز . ابتدا از همه ی شما عزیزان باید پوزش بطلبیم به دلیل اختلال چند روزه سایت و قالب هایی که توسط ما ارائه شده است که در چند روز اخیر دچار مشکلاتی همچون لود نشدن تصاویر قالب ها و بارگذاری نشدن کامل قالب ها شده بودند . دلیل تمامی این مشکلات و اتفاقات عجیبی چیزی نیست جز پایان سروریس دهی شرکت هاست دی ال که گریبان گیر سایت ها پربازدید ایران عزیزمان شده است . که در طول این مدت همه به نوعی به دنبال بهترین میزبان همچون هاست دی ال هستند . البته به کمک دوست عزیزمان آقای طالبیان و آقای زارع و آقای اسماعیل نژاد مدیر میهن دانلود از پس تمامی مشکلات فایق آمدیم. در همین جا از جناب آقای حامد اعتصامی فر مدیریت محترم هاست دی ال کمال تشکر داریم به دلیل میزبانی به تمام معنا سایت های گروه تک تمپ که در مدت یک سال بر روی سرور های این شرکت بودند.

با سلام به تمامی کاربران عزیز . ابتدا از همه ی شما عزیزان باید پوزش بطلبیم به دلیل اختلال چند روزه سایت و قالب هایی که توسط ما ارائه شده است که در چند روز اخیر دچار مشکلاتی همچون لود نشدن تصاویر قالب ها و بارگذاری نشدن کامل قالب ها شده بودند . دلیل تمامی این مشکلات و اتفاقات عجیبی چیزی نیست جز پایان سروریس دهی شرکت هاست دی ال که گریبان گیر سایت ها پربازدید ایران عزیزمان شده است . که در طول این مدت همه به نوعی به دنبال بهترین میزبان همچون هاست دی ال هستند . البته به کمک دوست عزیزمان آقای طالبیان مدیر سایت هاست باران از پس تمامی مشکلات فایق آمدیم. در همین جا از جناب آقای حامد اعتصامی فر مدیریت محترم هاست دی ال کمال تشکر داریم به دلیل میزبانی به تمام معنا سایت های گروه تک تمپ که در مدت یک سال بر روی سرور های این شرکت بودند.
بیشتر بخوانید

نسخه جدید وردپرس ۳٫۰٫۳

نخسه جدید وردپرس بعد از مدت کم انتشار یافت که دلیل اصلی برای انتشار زود به هنگام نخسه جدید مشکلات امنیتی در قسمت remote publishing است که پیشنهاد می شود که سریعا نسخه های قبلی را بروز رسانی کنید .

بیشتر بخوانید

عید سعید غدیر خم بر همگان مبارک

{ فَلیُبَلِّغِ الحاضِرِالغائِبَ وَالوالِدِ الوَلَدَ الی یُومِ القِیامَه }

پس برسانند حاضران غائبان را و پدران فرزندان را تا روز قیامت.
فرازی از خطابه غدیرپیامبر خدا (صلی الله علیه وآله)

خطابه غدیر تنها خطابه ایست که پیامبر خدا (صلی الله علیه وآله) نه تنها شنیدن و دانستن آنرا برای همگان واجب دانسته اند، بلکه رساندنش به دیگران را نیز بر ما تکلیف نموده اند و این امر در مورد هیچ خطبه دیگری از ایشان سابقه ندارد.

بیشتر بخوانید

والپیپر آهنگ “ضربان معکوس” از آلبوم “رگ خواب” محسن یگانه

این والپیپر برای یکی از آهنگ های آخرین آلبوم محسن یگانه به نام “ضربان معکوس” طراحی و منتشر شده است. سایز این طرح ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و نوع رنگ بندی RBG می باشد. والپیپر این آلبوم توسط بنده طراحی شده است.

رگ خواب نام دومین آلبوم رسمی محسن یگانه است .این آلبوم در ۲۰ مردادماه سال ۱۳۸۹ به بازار عرضه شده است. در رگ خواب مانند آلبوم نفس‌های بی هدف، همهٔ ترانه‌ها و ملودی‌ها (به جز یک قطعه) از محسن یگانه است.

بیشتر بخوانید

والپیپر آلبوم رگ خواب محسن یگانه

این والپیپر برای آخرین آلبوم محسن یگانه به نام “رگ خواب” طراحی و منتشر شده است. سایز این طرح ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و نوع رنگ بندی RBG می باشد. والپیپر این آلبوم توسط بنده طراحی شده است.

رگ خواب نام دومین آلبوم رسمی محسن یگانه است .این آلبوم در ۲۰ مردادماه سال ۱۳۸۹ به بازار عرضه شده است. در رگ خواب مانند آلبوم نفس‌های بی هدف، همهٔ ترانه‌ها و ملودی‌ها (به جز یک قطعه) از محسن یگانه است.

بیشتر بخوانید

آموزش اسرار فتوشاپ به زبان فارسی Photoshop Top Secret

پکیج عظیم و بی نظیر آموزشی فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامی کاربران چه کاربران در سطح مقدماتی و تازه کار و چه کاربران فتوشاپ کار و آشنا به کارهای گرافیکی و حتی گرافیست های حرفه ای را به عمق نرم افزار بی نظیر و هزار توی Adobe Photoshop برده و ایشان را با تمامی رازهای آشکار و نهان آن اشنا می کند !

“کمربند مشکی” در نرم افزار Adobe Photoshop را از آن خود کنید !

icon قیمت : ۸۰۰۰ تومان

icon تعداد: DVD 5

پروژه های آموزشی این مجموعه ی نفیس عبارتند از:

:: پروژه های DVD 1


altMovie Poster Design I : در این پروژه شما با هنر مونتاژ تصاویر افراد که یکی از بارزترین کارها در ساخت پوستر فیلم های سینمایی می باشد آشنا می شوید.
Movie Poster Design II : دراین آموزش شما مشاهده می کنید که چگونه با تصاویری بسیار ساده و فقط با اعمال افکت ها و ترکیب تصاویر با یکدیگر پوستر فیلم بسیار حرفه ایی طراحی می شود.

.

altMovie Poster Credits : دراین پروژه شما با نحوه درست نمودن یک بلوک اعتباری یا همان Credit Block واقعی جهت پوستر فیلم های خود آشنا می شوید.
Dark Faces : در این پروژه شما با خلق تصویر ترسناک آشنا می شوید که کاربرد این افکت در شکل های دیگر در مجلات و تصاویر تبلیغاتی زیاد می باشد.

.

ادامه مطلب را بخوانید »

بیشتر بخوانید

چگونه به توئیتر دسترسی پیدا کنیم؟

خوب بود! می رفتیم به توئیتر و راحت تو ۱۴۰ کاراکتر کاری که در آن لحظه انجام می دادیم را می گفتیم. بد شد! توئیتر فیلتر بود ولی بازم راهه چاره داشتیم! itweet بود و تقریبا کار توئیتر را انجام میداد. بدتر شد! itweet هم دیگه باز نشد ، دلیلش را هنوز هم نمی دونم. از پروکسی ها و فیلتر شکن ها هم ک بگذریم دیگه راهی نبود تا …

بیشتر بخوانید

دیدن نتایج و بازی های جام جهانی ار طریق گوگل !

دیدن نتایج جام جهانی با گوگل

امروز داشتم تو گوگل سرچ می کردم یه دفعه به یه چیز جالب برخوردم.به راحتی می شه تو گوگل نتایج و بازی های جام جهانی رو دید به همراه وقت بازی ها به زمان آفریقای جنوبی ! البته از سایت های دیگه هم می شه این کار رو انجام داد اما به هر حال این پست رو برای استفاده برای کسانی که دوست دارن از طریق گوگل این کار رو انجام بدن قرار دادم. برای این کار باید

بیشتر بخوانید

خلیج همیشه فارس

نگذاریم که هویت تاریخی ما را از ما بگیرند ما همه جدا از هر دین ومذهبی ایرانی هستیم و افتخاری بس عظیم است برای ما که ملتی متمدن و با فرهنگ در میان تمام ملل بوده و هستیم پس لطفا همه از خلیج فارس حمایت کنیم که کوتاه آمدن از این فاجعه است واین کار ما است و گرنه فردا ایران جزءیکی از ممالک اعراب میشود و مافقط سکوت تلخ مقامات را خواهیم داشت پس همه از ایرانی بودن خود دفاع کنیم و از تمامی وبلاگ نویسها خواهشمند است لینک زیر را در وبلاگ خود قرار دهند به خاطر ایران و ایرانی…

خبر : خوشبختانه گوگل خلیج فارس را به نام Persian Gulf تغییر داد .

بیشتر بخوانید


<