مجموعه آیکونهای هالووین

سلام به همگی.از امروز با ورژن جدید تک تمپ در خدمتتون هستیم.استایل قبلی خیلی هماهنگ تر شاید بود منتها از امروز شاید یه حالت جدید به سایت بدیم این تغییر درسته شامل قالب هستش ولی بیشتر در مطالب هست.بحرحال امیدوارم مثل قبل استفاده کنید از مطالبمون.پست امروز معرفی یه سری آیکون هالووین هستش.

۱/ Halloween Monsters

آیکونهای Monsters سایت turbomilk که بسیار زیبا هستند و همچنین در پسوندهای png و برای سیستم Mac OS X هم تهیه شده.این آیکونها تنها ۷ عدد هستن ولی بسیار زیبا و با کیفیت هستن.برای دانلود این مجموعه از سایت اصلیش می تونید اینجا کلیک کنید.

۲/ Halloween Avatars/Smileys

مجموعه دوم که بسیار جالب هست,در ابعاد ۱۲۸ و ۲۵۶ ارائه شده و با فرمتهای png و ico و gif هست.البته بیشتر میشه گفت حالت آواتار رو دارن.تعدادشون ۲۰ تا هستش و قبلا هم در این لینک روی تک تمپ گذاشته شدن.در صورتی که میخواهید از سایت اصلی بگیریدشون اینجا رو کلیک کنید.

برای دانلود بقیه آیکون های هالیوون به ادامه مطلب بروید …

۳/ Jack O’ Lantern & Harry Potter’s Hat

سومین پک که بسیار زیبا هم خلق شدن ترکیب آیکونهای هالووین و هری پاتر هستن.برای دانلودشون می تونید این لینک رو بازدید کنید.البته در این صفحه یه سری آیکون جالب دیگه هم پیدا میشه :)

۴/ Bloody Halloween Icons

مجموعه بعدی همینطور که از عنوانش پیداست آیکونهای خونی و ترسناک هالووین هستند! میشه گفت یک ترسناکش.گرافیکشون به نظر میرسه از بقیه مجموعه ها پایین تر باشه ولی در کل دیدنش در این لینک خالی از لطف نیست.

۵/ Halloween Icons Collection by The Iconfactory

halloween-iconfactory-1halloween-iconfactory-2halloween-iconfactory-3halloween-iconfactory-4halloween-iconfactory-5

این آخر کار هم پنج تا آیکون گلچین از سایت آیکون فکتوری میذارم که رو شون کلیک کنید میرید به صفحش.و در آخر هم لینک منبع رو بگم که اینجاست و امیدوارم خوشتون اومده باشه :)

توضیحات در مورد نویسنده :

سعید هستم یکی از اولین های تک تمپ ، متخصص طراحی وردپرس و تا حدودی گرافیک کار البته خیلی وقته که فرصت نمی کنم مطلب جدید تو تک تمپ منتشر کنم!

Visit Saeed's Website



محصولات فروشگاه



<