لطفا حرکت کنید!

امروز با یک آموزش خیلی ساده و در عین حال کارآمد پیشتون اومدم که به وسیله این آموزش می تونید هر چیزی رو که دوست دارین به حرکت بندازین! امیدوارم از این آموزش هم استفاده کنید.

car_moving-org

آموزش در ادامه مطلب…


اول باید یک تصویر مناسب به عنوان پس زمینه انتخاب کنیم که من این تصویر رو پیشنهاد می کنم. تصویر مورد نظرمون رو تو فتوشاپ باز می کنیم.

car_moving-_01

تصویر ماشینی رو که انتخاب کردیم روی تصویر پس زمینه اضافه می کنیم. من این ماشین رو انتخاب کردم.

car_moving-_02

با استفاده از ابزار Polygonal Lasso Tool می تونید اطراف ماشین رو که سفید هست از اون جدا کنید.

car_moving-_03

حالا برای تغییر اندازه تصویر و تعیین جای اون از دکمه های Ctrl+T استفاده می کنیم. بهتره قبل از شروع به تغییر اندازه تصویر دکمه Shift رو فشرده نگه داریم تا تصویر با همون مقیاس کوچیک بشه.

car_moving-_04

حالا برای اینکه تصویر هماهنگی بیشتری داشته باشه رنگ ماشین رو به رنگ قرمز تغییر می دیم. برای اینکار به Image > Adjustments > Hue/Saturation برین یا از دکمه های Ctrl+U استفاده کنید.

car_moving-_05

نتیجه کار رو می بینید:

car_moving-_06

حالا دکمه های Ctrl+J رو بزنید تا یک کپی از لایه ماشین بگیرین و فیلتر Filter > Blur > Radial Blur رو با تنظیمات زیر روی لایه اصلی اعمال کنید.

car_moving-_07

باید تصویرتون مثل این باشه:

car_moving-_08

حالا می ریم سراغ پس زمینه؛ اینبار فیلتر Filter > Blur > Radial Blur رو با تنظیمات زیر روی پس زمینه اعمال کنید. توجه داشته باشید که در زیر باید با ماوس قسمت Blur Center رو مثل تصویر عوض کنید.

 این هم نتیجه کار:

اینبار با دکمه های Ctrl+J از لایه پس زمینه یک کپی بگیرین و فیلتر Filter > Blur >Gaussian Blur رو با تنظیمات زیر روی لایه کپی اعمال کنید.

باید تصویرتون مثل شکل زیر باشه:

car_moving-_12

حالا مقدار شفافیت لایه کپی رو به ۵۰% کاهش بدین و نوع لایه رو روی Soft Light بذارین.

car_moving-_13

این هم تصویر پایانی ما که تقریبا شبیه یه تصویر از یه انیمیشنه!

car_moving-org

برچسب‌ها : , ,

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<