هر روز دمده تر از دیروز!

از اونجایی که امروزه هر چی چیز قدیمی مد می شه ما هم امروز بهتون یاد می دیم که چطوری تصاویر قدیمی بسازین. با ما همراه باشین.

mode

آموزش در ادامه مطلب.

در ابتدا برای کارمون یک تصویر نسبتا قدیمی نیاز داریم. من این تصویر رو برای کار کردن انتخاب کردم. حالا به Image > Canvas Size برین و عرض تصویر یعنی Width رو به px 700 برسونید.

artistic_photo_01

یک لایه زیر تصویر اصلی درست کنید و اون رو با رنگ سیاه پر کنید. یادتون باشه برای انتقال لایه به پایین تصویر باید قفل تصویر رو بردارین.

artistic_photo_02

به لایه تصویرمون برگردین و با زدن Ctrl+J یک کپی از لایه تصویر بگیرین. بعد از این کار به Image > Adjustments > Desaturate برین تا تصویر رو سیاه سفید کنید. می تونین برای این کار از دکمه های Crtl+Shift+U هم استفاده کنید.

artistic_photo_03

حالا opacity لایه رو به ۷۲% کاهش بدین و بعد ابزار Eraser Tool رو با یک براش سخت و اندازه ۱۰ پیکسل انتخاب کنید تا روی لبها رو با اون پاک کنید و رنگ سرخ لبها رو برگردونید.

artistic_photo_04

حالا دو لایه تصویر رو یکی کنید و بعد دوباره از اون یک کپی بگیرین. فیلتر Filter > Blur > Gaussian Blur رو با تنظیمات زیر روی لایه جدید اعمال کنید.

artistic_photo_05

نوع لایه رو به Overlay تغییر بدین و مقدار opacity اون رو به ۷۰% کاهش بدین.

artistic_photo_06

بعد از اون ابزار Gradient Tool رو انتخاب کنید و در یک لایه جدید یک طیف نور از سیاه به بی رنگ ایجاد کنید مثل تصویر زیر:

artistic_photo_07

حالا opacity لایه جدید رو به ۷۰% کاهش بدین و ابزار Eraser Tool (Brush: 40 px, Hardness: 100%, Opacity: 10%) رو انتخاب کنید. با این ابزار روی هر دونه از مروارید های گردنبند یک کلیک کنید تا بیشتر به چشم بیاد.

artistic_photo_08

دوباره opacity رو به ۱۰۰% برگردونین. بعدش از ابزار Blur Tool (Brush: 150 px, Strength: 30%) برای روشن کردن اطراف گردنبند استفاده کنید.

artistic_photo_09

حالا یک بار دیگه ابزار Eraser Tool رو اینبار با یک براش نرم و تقریبا بزرگ انتخاب کنید و دو لایه تصویر رو یک به یک از سمت راست کمی پاک کنید تا به تصویر پایانی برسین.

artistic photo pearls_TakTemp

آموزش در یک نگاه:

برچسب‌ها : , ,

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<