ساخت افکت های فلش با CoffeeCup Flash Firestarter 7.3

نرم افزار CoffeeCup Flash Firestarter سریعترین و آسان ترین راه برای ساختن یک افکت فلش برای سایت می باشد. این برنامه به سرعت افکت های پیچیده ای برای تصاویر و نوشته ها با چند کلیک سریع موس بوجود می آورد. شما می توانید صفحات معرفی، سیستم هدایت، لوگو های گرافیکی و هر چیز دیگری که بخواهید را بوجود بیاورید. بیش از ۶۵ افکت از پیش ساخته مانند سرهم شدن، انفجار، محو شدن و … به همراه کلکسیونی از صدا های با حال با فورمت mp3 دارد. شما با CoffeeCup Firestarter می توانید از افکت های زیبای فلش استفاده کنید.
با Firestarter شما می توانید متن، تصویر، لینک، صدا، شی به صفحه اضافه کرده و حرکت، شفافیت، ترتیب لایه ها و . . . را کنترل کنید. می توانید تصاویر را با هر فورمت وارد کرده و فورمت wav را به mp3 تبدیل کنید و آنها را بصورت فایل های SWF در بیاورید. از ساپورت FTP در برنامه استفاده کرده تا فیلم های خود را مستقیماً آپلود کنید. دستورات HTML  را در برنامه copy و paste  کنید و از آنها استفاده کنید. Firestarter توانایی پیش نمایش فیلم ها و افکت ها را دارد. همچنین توانایی تکرار clips و عوض کردن ساز تصاویر، محو کردن متن و … را دارد.

دانلود | Download – حجم ۱۴ /۷ مگابایت

تصویر محیط نرم افزار :

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی کلیک کنید

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<