آموزش استفاده از فریم های گرافیکی به زبانی ساده!

بنابر درخواست دوستان عزیز تک تمپی آموزش استفاده از مجموعه ۱۰ فریم گرافیکی تصویر که چند وقت پیش توسط دوست خوبم مسعود جان در سایت قرار گرفت یا هر فریم دیگری را امروز و در این مطلب برای شما قرار دادم . فقط اگر مقداری راه طولانی شده به دلیل ساده تر شدن کار آموزش است.

اولین مرحله این هست که عکس مورد نظرتون را باز کنید و بعد فریم انتخابیتون را بر روی آن کپی کنید . درضمن با تغییر سایز ویا چرخاندن تصویر ، آن را با فریم هماهنگ کنید. برای هماهنگ کردن تصویر با فریم می توانید Opacity تصویر را روی ۵۰ بگذارید تا فریم در زیر آن معلوم باشد.

با کلیک بر روی علامت چشم کنار لایه تصویر آن را پنهان کنید. سپس با ابزار Magic Wand Tool تمام قسمت های فریم را انتخاب کنید.

دکمه های ترکیبی Shift+CTRL+I را بزنید تا انتخاب برعکس شود. سپس لایه تصویر را انتخاب کرده و دکمه Delete را انتخاب کنید. از حالت Select درآمده و سپس لایه فریم را هم Delete کنید. تصویر نهایی:

پ.ن: تصویری که در آموزش به کار رفته است،عکس یکی از مدیران سایت تک تمپ هست! حدس بزنید چه کسی است؟!

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<