نکاتی برای عکاسی جشنواره های بزرگ (قسمت اول)

عکاسی یکی از پر مشغله و متنوع ترین شغل هاست . در این مطلب به ارائه نکاتی درباره اینکه چگونه در جشنواره های بزرگ عکاسی کنیم می پردازیم.

رنگ های پر جنب و جوش، فرهنگ های گوناگون، افراد شاد، افراد سرگرم کننده، هیجان بی نظیر و … در جشنواره ها بسیار دیده می شود اما مهم به تصویر کشیدن آن است که پس از اتمام جشن با رجوع به آن یاد جشن را زنده کند. جشن ها برای عکاسان مثل یک بهشت می مانند.

در این جا به چند نکته اشاره خواهیم کرد که به شما خیلی کمک خواهد کرد گرچه این گفته ها تئوری است اما با نبوغ خود آن را به حقیقت پیوند بزنید.

۱-از قبل برنامه ریزی کنید

برای اینکه به اکثر صحنه ها برسید از قبل پیش بینی را انجام دهید و برای هرکدام برنامه مخصوص خود را بریزید.

۲-زود بر سر صحنه ها برسید

کار های زیادی در جشنواره ها صورت می گیرد و کار عکاس را برای به تصویر کشیدن آنها سخت می کند به همین دلیل باید در شکار صحنه ها فرض باشید و خود را زود بر سر صحنه ها برسانید.

در سفر نویسنده خارجی زبان مطلب به یک جشنواره Theyyam عکس هایی را به جا گذاشته است که در ادامه به بخشی از آنها سر می زنیم . en.wikipedia.org/wiki/Theyyam

۳-گرفتن عکس مردم را در دستور کار قرار دهید

روح هر جشنواره مردم حاضر در آن است تا جایی که امکان دارد با صحبت کردن با آنها از انها عکس بگیرید حتی با اینکه زبان آنها را نمیدانید.

۴-خلاقیت خود را تا حد امکان با کار ادغام کنید

برای خلق تصاویر منحصر به فرد تلاش زیادی به خرج دهید. اگر در جمعیت ایستاده اید که بیش از هزاران نفر در مقابل شما هستند موقع شکار لحظه هاست پس در این مواقع دست به کار شوید.

توضیحات در مورد نویسنده :

مسعود رضایی هستم ، 23 ساله ، مدیر گروه نوجوان تک تمپ ، دانشجو ، علاقمند به طراحی وب سایت ، گرافیک و بازی های رایانه ای . هدف ما بالا بردن هنر گرافیک در بین هموطنان مان است .

Visit Masoud's Website



محصولات فروشگاه



<